۰ نفر

سحر زکریا کشف حجاب کرد

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۰:۱۵
کد خبر: 681043
سحر زکریا کشف حجاب کرد

ماجرای کشف حجاب سحر زکریا از زبان خودش.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ سحر زکریا با انتشار عکسی با موهای تراشیده نوشت: یک ماه است که موهایم را بر زمین ریخته ام. فکر نمی کردم باید اعلام کنم چون خجالت می کشیدم از دختران و پسرانمان. از این همه خون. من فقط موهایم را بر زمین ریختم و دیگر هیچ. خجالت می کشم ولی اگر دردی دوا می کند هم من هستم.

عکس کشف حجاب سحر زکریا 

عکس کشف حجاب سحر زکریا

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۲  است. او دانش آموخته رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می باشد که با کارهای طنز مشهور شد و از علاقمندان آشپزی و موسیقی پاپ است بصورت جدی از سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده کنار حسن جوهرچی و لعیا زنگنه شروع کرد.

مشکل سحر زکریا با مهران مدیری

یکی از حواشی سحر زکریا مربوط به ناراحتی او از مهران مدیری است. او در این باره گفته بود: آقای مدیری عزیز برام بسیار قابل احترامید ولی چند وقتی از شما مصاحبه هایی می بینم که ذهنم را مشغول کرده است. شما در یکی از مصاحبه هایتان گفتید به آن آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردند فکر نمی کنید که چگونه زندگی می کنند؟

همسر سحر زکریا کیست؟

سحر زکریا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او گفته است: برایم هیچوقت پوشیدن لباس عروس و گرفتن جشن عروسی رویا نبود ، همیشه دوست داشتم بجای اینکه خودم را یک عروس زیبا متصور شوم در مقام یک زن موفق ببینم.