۰ نفر

پست عجیب مهراد جم برای تولد پسرش آرتام + عکس

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 680545
پست عجیب مهراد جم برای تولد پسرش آرتام + عکس

مهراد جم تولد یکسالگی پسرش را تبریک گفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مهراد جم تولد یکسالگی پسرش را تبریک گفت و نوشت: 1 سالگی … / تولدت مبارک پسرم. / چه خوبه که میخندی بابا. / بخند …  / بابا / امسال شمع تولدت رو با آرزوی شادی کل #ایران / فوت کن. / آرزو کن کل ایران بخنده. / خنده ی واقعی، خنده ی از ته دل… / پسرم / تو زندگیت 2 تا چیزو هیچ وقت در ازای هیچی نفروش / 1 شرف 2 وطن / خیلی دوستون دارم مردم عزیز کشورم 20/ آبان/1401

تولد یک سالگی پسر مهرادجم

پسر مهراد جم

ماجرای ازدواج مهراد جم با دنیا جهانبخت

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 در آبادان است. او مهرماه 1399 تصمیم به خروج از کشور به مقصد ترکیه گرفت و اعلام کرد به زودی با دنیا جهانبخت ازدواج می کند.

دنیا جهانبخت و مهراد جم به صورت رسمی باهم عقد کرده و از ترکیه برای زندگی به شهر لندن انگلستان نیز نقل مکان کردند. چند ماه بعد در اوایل سال 1400 دنیا خبر بارداری خود از مهراد را اعلام کرد و گفت در آبان یا آذر ماه 1400 فرزند آنها (پسر) به دنیا خواهد آمد.

بازگشت مهرادجم به ایران

در اواسط شهریور 1400 اعلام شد مهراد بعد از قهر و جدایی یک هفته ای از دنیا، تصمیم گرفته به ایران بازگردد. پس از آن دنیا جهانبخت با انتشار ویدیویی همراه با گریه و ناراحتی از خود اعلام کرد یک هفته ای است که از مهراد خبر ندارد. مهراد هم با انتشار عکس زیر از زمان پروازش به ایران تایید کرد که تصمیمش را عملی کرد و در مسیر بازگشت به ایران است .

مهراد جم در نهایت وارد ایران شد و چند روز بعد با انتشار ویدیویی از خود در پل طبیعت تهران خبر سلامتی و آزاد بودنش را به طرفدارانش اثبات کرد.

هادی حسینی سرمایه گذار اصلی مهراد بعد از اینکه هنرمند مورد حمایت اش از ایران خارج شد توانست از طریق شکایت حکم جریمه 25 میلیارد تومانی بگیرد.