۰ نفر

پشت پرده قطع درآمد یوتیوب تتلو / تتلو از یوتیوب هم ریپورت شد؟

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۱
کد خبر: 679925
پشت پرده قطع درآمد یوتیوب تتلو / تتلو از یوتیوب هم ریپورت شد؟

گفته می شود درآمد یوتیوب تتلو قطع شده و او مانند اینستاگرام از یوتیوب هم ریپورت شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  شایعاتی درباره قطع درآمد یوتیوب تتلو به گوش می رسد، در این اخبار گفته شده که صحبت های او درباره خودکشی و ترویج خشونت باعث این اتفاق شده است، اما واقعیت چیست؟

جریان ریپورت شدن یوتیوب تتلو

 یک کانال نزدیک به تتلو در مورد این مساله نوشت: خب دوستان این جریان ریپورت شدن و قطع شدن درآمد کانال یوتیوب امیرتتلو شایعه است. چند تا کانال یک شات رو گذاشتند که نوشته است درآمد کانال صفره و اینا به دست امیر تتلو  رسیده و فکر کرده که واقعا ریپورت شده!

ولی این ماجرا یک هفته است که اینجوری شده چون تتلو هفته پیش بیشتر از ۱۰۰ تا ویدیو (ویدیو های تتو زدن و …) از کانالش پاک کرد! و ۱۶ میلیون ویو حذف شد  و به خاطر همین در محاسبات این سایت اختلال پیش آمده است. یعنی این سایت وقتی دوباره درآمد را بیشتر از صفر نشان می دهد که به کانال ۱۶ میلیون ویو جدید اضافه بشود. و اگه کانال دی مانیتایز شده بود الان رو ویدیو هاش تبلیغ پخش نمی‌شد.

یوتیوب تتلو

این سایت هم فقط بر اساس ویو درآمد را اعلام می کند. این اطلاعات که کانال مانیتایز هست یا نه را ندارد.

البته جالب است بدانید که چند وقتی می شود که تتلو موزیک هایش را از کانال دوستانش منتشر می‌کند. ظاهراحساب او دچار محدودیت هم شده است. حالا باید منتظر ماند و دید که خود امیرمقصودلو نسبت به خبر قطع درآمد یوتیوب تتلو چه واکنشی نشان می دهد.

رکوردهای تتلو در یوتیوب

امیر تتلو در شهریور ۱۳۹۹ آهنگ یه سری بزن بزن در یوتیوب خود منتشر کرد. این پست ۱۰ میلیون کامنت داشت و به قول این خواننده معروف این کامنت ها بیشتر هم می شود و به این ترتیب او توانست رکورد کامنت های یوتیوب را بشکند. برای دنبال کردن امیر تتلو در یوتیوب می توانید از این لینک کمک بگیرید.

این خواننده مشهور در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ در استانبول کنسرتی برگزار کرد که به صورت زنده از یوتیوب پخش شد. این لایو در یوتیوب حدود ۳۰ هزار بیننده داشت و به این ترتیب این خواننده مشهور رکورد بیشترین بازدید زنده از ایران در یوتیوب را شکست.

یوتیوب برای هر بازدید چقدر پول می دهد؟

به طور دقیق نمیتوان گفت دقیقا چند دلار یوتیوب پول می دهد؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۱ تا ۳ دلار به شما پول می دهد. اما به این موضوع دقت کنید که یوتیوب در ازای دیدن تبلیغ های ویدئو شما پول می دهد. برخی از یوتیوبرها تخمین زده اند که به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید ویدیو شما، به ازای تبلیغات بیشتر، حتی ممکن است تا ۱۸ دلار نیز از یک ویدیو درآمد کسب کنید.