۰ نفر

دردسر اختلاف سنی بالای جورج کلونی با همسرش

۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱:۲۰
کد خبر: 679388
دردسر اختلاف سنی بالای جورج کلونی با همسرش

جورج کلونی قبل از ازدواج با امل، وکیل حقوق بشر در سال 2014، عنوان واجد شرایط ترین مجرد هالیوود را داشت. این ستاره 61 ساله هالیوودی که اختلاف سنی قابل توجهی با امل 44 ساله دارد، توضیح داد که افزایش سن او به او کمک کرده است تا شریکی عالی برای همسرش شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک با تو، جورج کلونی فاش کرد که اختلاف سنی 17 ساله او با همسرش امل کلونی چگونه بر روابط آنها تأثیر گذاشته است. جورج کلونی قبل از ازدواج با امل، وکیل حقوق بشر در سال 2014، عنوان واجد شرایط ترین مجرد هالیوود را داشت. این ستاره 61 ساله هالیوودی که اختلاف سنی قابل توجهی با امل 44 ساله دارد، توضیح داد که افزایش سن او به او کمک کرده است تا شریکی عالی برای همسرش شود.

کلونی اخیراً در مصاحبه خود بیان داشت که او و همسرش در رابطه با بسیاری از مسائل با یکدیگر اتفاق نظر دارند. او افزود که هر فردی با بالا رفتن سن، کمی متفاوت به مسائل نگاه می‌کند.

جورج کلونی همچنین بیان داشت که روی چیزهای پیش پا افتاده ای که ممکن است در دوران جوانی خود انجام می داده دیگر تمرکز نمی کند. او افزود: «امل دوست دارد که برخی از دیوارهای خانه را زرد رنگ کند. اگر جوانتر بودم، احتمالا فکر می کردم که این انتخاب رنگ، یک کار احمقانه‌ است. اما در حال حاضر برایم مهم نیست. چه کسی اهمیت می دهد که یک دیوار زرد باشد؟»

کلونی بیان داشت که او آموخته است تا نگران چیزهای کوچک نباشد و همواره بر نقاط مشترک بین خود و امل تمرکز کند.

جورج و امل کلونی هشت سال است که با هم ازدواج کرده اند و نتیجه این ازدواج دوقلوهای پنج ساله ای به نام الا و الکساندر است. ستاره Ocean’s Eleven اخیراً درباره مزیت‌های پدر و مادر بودن نیز صحبت کرده است. او به مجری برنامه Today گفت: «من علاقه دارم وقتی دخترم شروع به قرار گذاشتن ‌کرد با افراد جدیدی کرد، او را محدود نکنم.»

این بازیگر مشهور اخیراً ادعا کرده است که او و همسرش امل در طول هشت سال زندگی مشترکشان هرگز با هم مشاجره نکرده اند، کلونی در مصاحبه خود بیان داشت که چون مدت زیادی برای ازدواج صبر کرده است، ممکن است فرد مناسبی برای مشاوره رابطه نباشد! او بیان داشت: «از آنجایی که خیلی دیر شروع به جست و جوی برای نیمه گمشده خودم کردم، اجازه ندارم به کسی در رابطه با ازدواج مشاوره بدهم. من طوری به این زندگی نگاه می کنم که گویی خوش شانس ترین انسان زنده روی کره زمین هستم و بابت این موضوع بسیار قدردانم.»