۰ نفر

زن بازیگر معروف دستگیر شد / نقشه برای حمله به ماموران انتظامی! + عکس

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳
کد خبر: 677611
زن بازیگر معروف دستگیر شد / نقشه برای حمله به ماموران انتظامی! + عکس

خبری مبنی بر بازداشت همسر رامین راستاد در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران منتشر شد اما این بازیگر ساعتی پس از انتشار این خبر این موضوع را تکذیب کرد.

 اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ خبرگزاری برنا نوشت: بیتا زرتشت همسر رامین راستاد بازیگر سریال‌های تلویزیون، روز گذشته در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران بازداشت شد.

ماجرای دستگیری همسر رامین راستاد

بیتا زرتشت عصر روز گذشته شنبه در منطقه 22 تهران به همراه سه زن دیگر در حالیکه مشغول آماده‌سازی سنگ و چوب برای حمله به مأموران انتظامی بود، بازداشت شد. به همراه این افراد، یک دستگاه پراید سفیدرنگ بدون پلاک توقیف شده که پس از بازرسی، چند گونی حامل سنگ و چوب دستی در این خودرو کشف شده است.

رامین راستاد تکذیب کرد!

ساعاتی بعد رامین راستاد این خبر را تکذیب کرد و در صفحه مجازی نوشت: دوستان عزیز،شایعه ای مبنی بر دستگیری همسر بنده پخش شده که دروغ است و در جهت تشویش اذهان عمومی، من و همسرم در کشور عزیزم در نهایت صحت و سلامت مشغول زندگی می باشیم.

لطفا به شایعات توجه نکنید‌

رامین راستاد خبر بازداشت همسرش را تکذیب کرد

بیوگرافی رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است.  رامین راستاد سال هاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی موفق یک دختر بنام صدف متولد ۱۳۷۰ و پسرش آرشک متولد ۱۳۸۲ است.

او می گوید: اسم ارشک را مادرش انتخاب کرد. دوست داشتم اسمش را ببرک بگذارم. ببرک کارمل یکی از قهرمانان افغان است. آنقدر به این اسم علاقه دارم که حتی جاهایی که نام کاربری بخواهد ببرک می گذارم. اما مادرش ارشک را دوست داشت و من دیدم هم اسم خوبی است و هم اینکه حق مادرش است، که نام او را انتخاب کند. اسم دخترم هم صدف است.

دستگیری بیتا زرتشت

همه چیز مدرسه و درس ارشک با من است. به نوعی تقسیم کار کرده ایم. درس دخترم با مادرش است  و درس ارشک با من است. رابطه ام با دخترم هم خیلی خوب است اما طبیعی است که با مادرش راحت تر باشد. ۱۴ یا ۱۵ سالش بود، که یکی دو کار بازی کرد، خوب هم ظاهر شد اما خودش دیگر نخواست ادامه بدهد.

رابطه جنجالی رامین راستاد با همسرش

رامین راستاد درباره رابطه با همسرش گفته است: من بازیگر هستم و می دانم که مورد توجه عده ای می باشم، برای همین کپی صفحه مجازی خودم را روی گوشی همسرم نصب کرده ام. خیالم راحت است که داشتن هوادار و طرفدار به رابطه ام با همسرم لطمه نمی زند چون علاوه بر من، او هم مراقب این حریم خانوادگی است.

همسر رامین راستاد