۰ نفر

موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان! + عکس

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبر: 673327
موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان! + عکس

عکس هایی از موتور سواری نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر نقش زنی را بازی کرده است که در پخش پیک موتوری پیتزا کار می کند.

عکس هایی از موتورسواری نیکی کریمی که مربوط به این فیلم است را می بینید.

موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان

موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان! + عکس

موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان! + عکس

صحبت های جالب بدلکار نقش موتورسواری نیکی کریمی

بهناز شفیعی، مربی و بدلکار نقش موتورسواری نیکی کریمی گفته است: «یکسری از سکانس‌های این فیلم در پیست موتور کراس سرزمین ایرانیان انجام شده و در قسمت‌های دیگر آن نیکی کریمی نقش پیک موتوری که پخش پیتزا را بر عهده دارد، بازی می‌کند که اغلب سکانس‌های او در خیابان‌های پرتردد را من به جایش بازی می‌کنم.»

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ است. او تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکاست که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

ورود نیکی کریمی به دنیای بازیگری

 بازیگری را از زمان مدرسه با حضور در گروه های تئاتری شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت. او هنوز هم حاضر نیست ماجرای اولین ورود خود به سینما را توضیح دهد! با دومین تجربه حرفه ای اش در فیلم سینمایی «عروس» سال ۱۳۶۹ با ابوالفضل پورعرب بعنوان اولین ستارگان سینمای پس از انقلاب به اوج شهرت رسید. او سپس در سال ۱۳۷۱ با فیلم «سارا» توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های «سن سباستیان» و «نانت» فرانسه را به دست آورد.