۰ نفر

نجم الدین شریعتی از صداوسیما خداحافظی کرد؟ / جدیدترین حواشی مجری محبوب مذهبی

۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸
کد خبر: 671167
نجم الدین شریعتی از صداوسیما خداحافظی کرد؟ / جدیدترین حواشی مجری محبوب مذهبی

نجم الدین شریعتی پس از مدتی غیبت به آنتن صداوسیما بازگشت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ نجم الدین شریعتی که ۱۵ سال برنامه سمت خدا را اجرا کرده است دوباره بعد از مدتی غیبت، امروز در این برنامه مذهبی حضور پیدا کرد. 

او گفته بود که احساس می‌کند بعد از این سال‌ها، فاصله‌ای کوتاه برای استراحت لازم دارد و در مدت عدم حضور او در صداوسیما تیترهایی از کناره‌گیری  نجم الدین شریعتی از تلویزیون مطرح شد اما او در گفت‌وگویی این موضوع را کاملاً تکذیب و از بداخلاقی‌های رسانه‌ای ابراز ناراحتی کرد.

خواستگاری از نجم الدین شریعتی!

مدتی پیش یکی از کارشناسان برنامه سمت خدا تعریف کرد که چند نفر از نجم الدین شریعتی درخواست ازدواج کرده اند. او گفته بود: خیلی ها پیام میدن ما میخوایم خانم آقای شریعتی شویم که ما میگیم زن دارد بچه دارد بعضی ها پیام میدن خب ما میخواهیم خانم دومش بشیم!

نجم الدین شریعتی از صداوسیما خداحافظی کرد؟ / جدیدترین حواشی مجری محبوب مذهبی

خوشحالی نجم‌ الدین شریعتی پس از عیادت با رهبر معظم انقلاب

چندی پیش بود که نجم‌ الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در رابطه با عیادت خود از رهبر معظم انقلاب گفت: عصر دیروز یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی من بود که آقا را دیدم. من مثل همه دوستان نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.

 نجم‌ الدین شریعتی چند همسر دارد؟

او ۲۴ سالگی زمانی که هنوز درسش تمام نشده بود ازدواج کرد که می گوید یکی از موفقیت هایش همین ازدواج به موقع بود. نجم‌ الدین شریعتی درباره  ازدواجش گفته است: همسرم به من معرفی شدند و ما صحبت کردیم و ازدواج ما سرگرفت، ثمره این زندگی حالا یک پسر بنام محی‌ الدین متولد ۱۳۸۹ است. طبق آنچه گفته شده است این مجری محبوب تنها یکبار ازدواج کرده است.

شوک نجم الدین شریعتی به برنامه سمت خدا

در سال ۱۳۹۳ بود که نجم الدین بدلیل تغییر تهیه کننده اصلی برنامه در آنتن زنده اعلام کرد بدلایل این مشکلات حاضر به اجرا برنامه نیست و خداحافظی کرد. مهمان برنامه هم که یک روحانی بود در حمایت او گفت: نه من و نه هیچ کدام از کارشناسان برنامه در صورت نبود مجری و تهیه کننده اصلی حاضر به حضور در برنامه نیستیم ، یک هفته نگذشت که دوباره نجم الدین شریعتی به برنامه برگشت.