۰ نفر

جشن تولد عاشقانه همسر ساره بیات در رستوران + عکس

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبر: 667979
جشن تولد عاشقانه همسر ساره بیات در رستوران + عکس

ساره بیات در اینستاگرام تولد همسرش را تبریک گفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را به صورت رسمی رسانه ای کرد. 

علیرضا افکاری متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است.

ساره بیات در اینستاگرام عکس زیر را به مناسبت تولد همسرش منتشر کرد و به او تبریک گفت.

جشن تولد عاشقانه همسر ساره بیات در رستوران

جشن تولد عاشقانه همسر ساره بیات در رستوران + عکس

 

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد است. فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. در یک خانواده ۴ نفره مشهدی بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) است.

 پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ماجرای دستیگری همسر ساره بیات

علیرضا افکاری در ۳۳ سالگی با آهنگسازی برای داریوش اقبالی شناخته شد سپس چند سال با لس آنجلسی ها کار می کرد تا اینکه توسط پلیس امنیت بازداشت شد. این هنرمند برای اولین بار سال ۱۳۹۱ توسط پلیس امنیت نیروی انتظامی با پنج ترانه سرای دیگر به اتهام همکاری با خواننده های لس آنجلسی بازداشت شد.

با این حال پس از این اتفاق او همکاری خود را قطع نکرد و به خارج از کشور رفت تا اینکه پس از انتشار آلبوم جان جوانی ابی به محض ورود به ایران دوباره دستگیر شد افکای پس از دومین دستگیری ، فعالیت خود را محدود به داخل کشور کرد. او در دوران ممنوع الکاریش برای نمایش های تئاتر از جمله نمایش لیلا و چند مسافر اثر محمد رحمانیان آهنگ ساخت اما اجازه انتشار اسم او در هیچ کاری نبود.