۰ نفر

رضا بهرام: آهنگ جام جهانی تیم ملی ایران را نمی خوانم!

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 661707
رضا بهرام: آهنگ جام جهانی تیم ملی ایران را نمی خوانم!

گفته می شود که بهنام بانی و رضا بهرام قرار است در پروژه ای مشترک آهنگ جام جهانی تیم ملی ایران را اجرا کنند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اخیرا خبری مبنی بر اینکه بهنام بانی و رضا بهرام به صورت مشترک خواننده های سرود رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ هستند به گوش می خورد.

رضا بهرام در واکنش به این خبر با انتشار استوری ای اعلام کرد که خواننده  سرود رسمی تیم ملی ایران نیست.

واکنش رضا بهرام به خواندن آهنگ جام جهانی تیم ملی ایران

او در این باره نوشت: لطفا اخبار کذب منتشر نکنید با افتخار برای ایران میخوانم ولی بنده در این پروژه حضور ندارم

واکنش رضا بهرام به خواندن آهنگ جام جهانی تیم ملی ایران + عکس

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ ۲۰ دی ماه ۱۳۷۰ در یزد متولد شد. رضا بهرام در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

 تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال ۸۹ وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

فعالیت حرفه ای رضا بهرام در فوتبال

رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد.

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد. رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد و در سال ۱۳۸۴ و بعد از از دست دادن پدرش مدتی افسرده شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.