۰ نفر

جشن تولد بازیگر معروف زن بالای پرتگاه! + عکس

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 661233
جشن تولد بازیگر معروف زن بالای پرتگاه! + عکس

بهناز جعفری عکسی از تولد متفاوت خود در ۴۸ سالگی منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  بهناز جعفری تولد ۴۸ سالگی خود را در لوکیشنی عجیب جشن گرفت.

او با انتشار عکس های تولدش نوشت: شب با شکوهی شد خلوت و خلاف روز مرگی هاغیبت هیچ کس هولناک تر از غیبت خودم نبودکه بالای پرتگاه جا گذاشتمش!

تولد بهناز جعفری بالای پرتگاه

تولد بازیگر معروف زن در بالای پرتگاه! + عکس

تولد بازیگر معروف زن در بالای پرتگاه! + عکس

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است. کلاس های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر رویا تیموریان، منصوره سپاه منصور و گلاب آدینه در دوران دبیرستان گذرانده است.

بهناز جعفری چگونه بازیگر شد؟

او سپس از سال ۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود با تئاتر سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنری اش را بصورت جدی از تئاتر آغاز شد. در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۷ ساله بود بازی کوتاه او در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا سیمرغ بهترین بازیگری نقش مکمل زن را برایش به ارمغان آورد.

بیماری بهناز جعفری

بهناز جعفری درباره ابتلا خود به بیماری ام اس گفته است: در اسفند سال ۹۳ متوجه علائم بیماری در سیستم اعصاب و گردنم شدم و تحت نظر دکتر مغز و اعصاب فهمیدم که مبتلا به بیماری ام اس شدم. من هیچ گاردی در برابر ام اس نگرفتم، واکنش عجیب و غریبی نداشتم که بگویم ای داد، ای هوار، آن را پذیرفتم و برای درمان اقدام کردم. البته مدتی شایعه شدن بود سرطان دارم که همان ام اس بود.

دلیل ازدواج نکردن بهناز جعفری

او درباره دلیل مجرد بودنش می گوید: من ازدواج نکردم، چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنتا و هرگز این کار رو نخواهم کرد، بنابراین هیچ وقت به ازدواج فکر نمی کنم. آدم عاشق پیشه ای هستم، اما کارم را به هر چیزی ترجیح می دهم. اگر کسی که دوستش داشته باشم بتواند با این شرایط کنارم بماند من استقبال می کنم، اما معمولا آدم ها نتوانستند با من کار بیایند. گردن رابطه و هر چیز دیگری که جلوی کارم را بگیرد می زنم