۰ نفر

مازیار لرستانی موتور سوار شد! + عکس

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 660691
مازیار لرستانی موتور سوار شد! + عکس

مازیار لرستانی عکسی در کنار موتورش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مازیار لرستانی با انتشار عکسی جدید در کنار موتورش نوشت: خوشتر آن باشد که سر دلبران ،گفته آید در حدیث دیگران.........

شهره (مازیار) لرستانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است و کار خود را با تئاتر آغاز کرد. او در سن ۵۶ سالگی خبر از عمل تطبیق جنسیت خود داد.

 موتور سواری مازیار لرستانی

مازیار لرستانی موتور سوار شد! + عکس

خانواده مازیار لرستانی 

پدرش یک قاضی بازنشسته و مادرش یک فرهنگی بازنشسته است که چندسال پیش درگذشت. او یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش شهره صالحی لرستانی است که می گوید وقتی به مدرسه می رفتم نامم را به تقلید از چارلی چاپلین کوتاه کردم. البته شهره نام این بازیگر قبل از انجام تطبیق جنسیت بود.

شکست عشقی و ازدواج مازیار لرستانی

یکی از حواشی زندگی مازیار لرستانی مربوط به داستان عاشق شدنش است که قبل از تطبیق جنسیت اتفاق افتاد. او در این باره گفته است: موقعی داستان شکست عشقی ساده و یک خطی برایم اتفاقی بسیار عظیم و سهمگین بود و باعث شد احساس شکستی بزرگ بکنم. موج غم من را در خود غرق کرد و به دامن افسردگی پناه بردم در این مدت ۸ سال از بازیگری جدا شدم و تنهایی و بیماری باعث افزایش ۴۰ کیلویی وزنم شد. بعد از مدت ها به کمک روانشناس دوباره به بازیگری برگشتم

پس از تطبیق جنسیت شایعات فراوانی درباره ازدواج مازیار لرستانی به گوش می خورد که او در این باره نوشت: «من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام. چون اساسا شرایـطش رو نداشتم.»

دلیل چاقی مازیار لرستانی

او درباره اضافه وزنش گفته است: من بیمار ای دارم که عامل اصلی چاقی‌ ام است شاید باورتان نشود من لب به شکلات و شیرینی و این چیزها نمی‌ زنم، من مشکل هیپوتیروئید دارم که یک قسمت داخل هیپوفیزم بد عمل میکند.