۰ نفر

شباهت عجیب محسن یگانه به خواهرش سوژه شد + عکس

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۷
کد خبر: 660281
شباهت عجیب محسن یگانه به خواهرش سوژه شد + عکس

محسن یگانه عکسی از خواهرانش که هر دو پزشک هستند منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ محسن یگانه متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است. دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است.

شباهت عجیب محسن یگانه به خواهرش

محسن یگانه به تازگی عکسی از خواهران پزشکش به مناسب تولدشان منتشر کرده است که باعث توجه کاربران فضای مجازی شده است. طرفداران او با بازنشر این عکس نوشته است خواهران محسن یگانه از خودش محسن یگانه ترن!

شباهت عجیب محسن یگانه به خواهرش سوژه شد + عکس

خانواده محسن یگانه

مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است. زمانی که محسن ۱۰ ماهه بود پدرش در ۲۳ اسفندماه ۶۴ در سن ۳۵ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

ماجرای ازدواج محسن یگانه

محسن یگانه در نوروز ۱۳۸۹ در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده است. تا کنون چند عکس از همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده که او آن ها را تکذیب کرده است. تنها یک عکس از همسرش در صفحه اینستاگرام محسن یگانه وجود دارد.محسن یگانه در ۱۴ آبان ۱۳۹۳ صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

 محسن یگانه چگونه خواننده شد؟

محسن یگانه نواختن را از سال ۷۹ در سن ۱۵ سالگی با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش شهیدش، امکان حضور در کلاس مسویقی نداشت و با تیکه بر توانایی های خود این ساز را یاد گرفت، به حدی که مدتی بعد خودش تدریس می کرد . در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد، پیانو و فراگیری مهارت های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد. 

اولین آهنگ محسن یگانه

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد.