۰ نفر

بیقراری همسر مجری معروف در سالگرد فوتش + عکس

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 660216
بیقراری همسر مجری معروف در سالگرد فوتش + عکس

سهیلا جوادی به مناسبت سالگرد فوت علی سلیمانی عکسی منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  سهیلا جوادی همسر زنده یاد علی سلیمانی با انتشار عکس زیر نوشت: یکسال گذشت و نیامدی و این شده روال هر روز و هرسال من

بیقراری همسر علی سلیمانی در سالگرد فوتش

علی سلیمانی، در پی ابتلا به کرونا و چند روز بستری شدن در بیمارستان، ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد درگذشت. سلیمانی بازیگر در مرداد ۱۳۹۴ بعنوان مجری برنامه «عصر خانواده» شبکه دو انتخاب شد که به ترویج سبک زندگی – اسلامی و بررسی مسائل مربوط به خانواده می پرداخت.

بیقراری همسر مجری معروف در سالگرد فوتش + عکس

سفیدپوشی دختر علی سلیمانی در مراسم ختم 

علی سلیمانی فروردین سال ۱۳۷۶ وقتی ۲۶ ساله بود با خانم سهیلا جوادی دختر ۱۷ ساله (بازیگر) ازدواج کرد که حالا ثمره این زندگی یک دختر بنام سبا است. یکی از حواشی مراسم ختم علی سلیمانی سفید پوشیدن دختر سبا بود.

در این رابطه شاهین صمد پور تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد و نوشت: خواهر کوچیکم سبای عزیزم در مراسم پدرش علی آقای سلیمانی لباس سفید پوشید و گفت پدرم هیچ وقت دوست نداشت لباس تیره تن کنم. روح پدر گلت شاد سبا جان

بیقراری همسر مجری معروف در سالگرد فوتش + عکس

بیوگرافی علی سلیمانی

علی سلیمانی متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر و مجری ایرانی مرداد ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. او  فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش ، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد بود.

پیکر علی سلیمانی روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳ با حضور خانواده و دوستانش اش به خاک سپرده خواهد شد. 

بنام بر گفته خانم جوادی ، مرحوم سلیمانی هیج نوع واکسن کرونا دریافت نکرده بود و منتظر بود در نوبت سنی خودش واکسن را دریافت کند که متاسفانه نوبتش نشد.