۰ نفر

ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی کلید خورد / سحر قریشی دوباره به بازیگری برمی گردد؟

۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 659946
ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی کلید خورد / سحر قریشی دوباره به بازیگری برمی گردد؟

منوچهر هادی از ساخت سریال نیسان آبی دو خبر داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  منوچهر هادی با انتشار عکس زیر از ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی خبر داد و نوشت: نیسان آبی دو 

درحال نگارش حدس بزنید با جمشید قاسم پور و رضا خرسند و زری و پری و بقیه بازیگران چه داستانی رو دنبال خواهیم کرد؟ به همراه نویسندگان فصل اول درحال نگارش هستیم ممنون که نیسان رو دوست داشتید

ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی

اولین عکس از ساخت سریال نیسان آبی ۲ / سحر قریشی دوباره به بازیگری برمی گردد؟

سحر قریشی در نیسان آبی دو بازی می کند؟

سحر قریشی از قسمت 16 وارد سریال نیسان آبی دو شد. او با اسم آتوسا در نقش منشی گاوداری جمشید به ایفای نقش پرداخت. پس از ازدواج جمشید با آتوسا و سفر شخصیت‌های سریال به ترکیه، قصه بیشتر بر مسئله خیانت جمشید به همسرش و ارتباط پنهانی آن‌ها تمرکز داشت.

سحر قریشی سر ساخت همین سریال بود که با تتلو در ترکیه آشنا شد. با توجه به اینکه سحر قریشی اعلام کرده است از دنیای بازیگری به خاطر تتلو کناره گیری کرده است هنوز نمی توان درباره حضور او در سریال نیسان آبی 2 نظری داد. از طرفی طبق شنیده ها رابطه سحر قریشی و تتلو با گلایه های فراوان امیرتتلو به پایان خود نزدیک شده است. حالا باید دیدید که سحر قریشی به دلیل رابطه با تتلو که در ایران ممنوع الکار بود می تواند به ایران باز گردد و او نیز ممنوع الکار شده است یا خیر!

ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی کلید خورد / سحر قریشی دوباره به بازیگری برمی گردد؟

داستان سریال نیستان آبی دو

قصه «نیسان آبی» با پشیمانی «جمشید» و بازگشت او به خانواده خود به پایان رسید. بنابراین به نظر می رسد ادامه این سریال به تلاش جمشید برای معذرت خواهی از زری و دستگیری آتوسا که پول های جمشید را بالا کشیده بود، می پردازد.

قصه «نیسان آبی» درباره دو دوست به نام‌های «رضا» و «جمشید» با بازی مهران غفوریان و حسین یاری و علاقه فراوان شخصیت «جمشید» به جمشید هاشم‌پور بود. این سریال در قسمت‌های ابتدایی به دوران کودکی این دو رفیق، جوانی، ازدواج و تشکیل خانواده آن‌ها پرداخت و موازی با آن ماجرای علاقه «جمشید» به جمشید هاشم‌پور نیز روایت شد. سریال در ابتدا به واسطه شوخی با دهه ۶۰ توانست مورد توجه قرار بگیرد.

 «نیسان آبی» در ادامه هم موفق شد با روایت زندگی «جمشید» و «رضا»، نمایش روابط خانوادگی آن‌ها و پیشرفت زندگی‌شان به عنوان یک سریال کمدی سرگرم‌کننده جای خود را میان مخاطبان باز کند.