۰ نفر

پشت پرده درگیری مازیار لرستانی در خیابان لو رفت + فیلم

۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 659502
پشت پرده درگیری مازیار لرستانی در خیابان لو رفت + فیلم

ماجرای فحاشی به مازیار لرستانی در خیابان بر سر چه بود؟

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ویدیویی با عنوان کتک کاری مازیار لرستانی در خیابان  وایرال شده است اما حقیقت ماجرا چیست؟

دلیل  فحاشی به مازیار لرستانی در خیابان

آنطور که خود مازیار لرستانی توضیح می‌دهد خبری از کتک کاری نیست و او صرفا ماجرای یک درگیری کلامی و توهین به خودش در خیابان را روایت می کند.

مازیار لرستانی درباره ماجرا توضیح داده است: توی خیابون به یک ماشین یکم زدم اصلا چیزی نشد پیاده شدم ببینم چه اتفاقی افتاده یک دختر پسر جون با بدترین فحاشی ها با من حرف زدند.

من گفتم اصلا چتونه پلیس میاد چرا اینجوری می کنید؟ چه اتفاقی افتاده؟ چرا مردم حرمت بزرگ و کوچیک یادشون رفته؟ چرا مردم حرمت همسایه یادشون رفته؟ همه منتظرن از هم بهانه ای به دست بیارن همه منتظرن بهم گیر بدن چرا مردم بهم دروغ میگن

بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است و از سال ۱۳۶۴، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد.

او در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنها حضور داشته است.

مازیار لرستانی کی تغییر جنسیت داد؟

ماه گذشته بود که شهره لرستانی اعلام کرد که پس از ۵۶ سال تطبیق جنسیت انجام داده است و حالا دیگر شرعا و عرفا زن نیست و از این پس نام مازیار را برای خود انتخاب می کند. اگرچه خبر تطبیق جنسیت او امسال اعلام شد اما به نظر می رسد که این بازیگر حدود 4 سالی است که عمل تطبیق جنسیت را انجام داده است و طی این سال ها اسم ودود را برای خود انتخاب کرده بود و استایل خود را نیز به کلی مردانه کرده بود که سرانجام تیرماه امسال از راز زندگی اش پرده برداشت.