۰ نفر

چه کسی لقب هالک ایرانی را به سجاد غریبی داد؟

۱۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 659287
چه کسی لقب هالک ایرانی را به سجاد غریبی داد؟

سجاد غریبی پس از شکست لقب «هالک» را هم از بیوگرافی صفحه‌ اینستاگرامش پاک کرده است

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ سجاد غریبی بسیاری از محتوا‌های صفحه اینستاگرامش را پاک کرده است. دیگر خبری از عکس‌های فتوشاپی و ویدئو‌های گول‌زننده نیست.  او حتی لقب «هالک» را هم از بیوگرافی صفحه‌اش پاک کرده است.

پشیمانی هالک ایرانی

حمزه مرادیان، مربی سجاد غریبی گفته که «در نخستین مرحله اقدام به حذف عکس‌ها از صفحه مجازی سجاد کردیم، لقب هالک را از اینستاگرامش پاک کردیم، به گفته سجاد، خارجی‌ها به وی چنین لقبی را داده بودند.

او همچنین در ادامه هم می‌گوید: اکنون شخصیت سجاد واقعی شده و پشیمان است، قرار شد که بدون هماهنگی هیچ مسابقه‌ای را شرکت نکند و در کلاس‌های آموزشی و حداقل ۲ سال در باشگاه و بدور از حاشیه در فضای مجازی، تمرین کند و تنها به هدف و راهش فکر نماید.

سجاد غریبی

مجازات در انتظار سجاد غریبی

سجاد غریبی در مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است. بنابراین به نظر می رسد برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

سجاد غریبی در مبارزه پرسروصدای خود در دبی با مبارز قزاق، خیلی زود میدان را خالی کرد. جالب اینجاست که غریبی با مشت اول، حسابی از رقیب خود ترسید و مدام سعی در فرار داشت. 

این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت‌های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد.