۰ نفر

فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود؟ / بلند شو مالک!

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبر: 658205
فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود؟ / بلند شو مالک!

محمدحسین مهدویان شایعه فصل دوم سریال زخم کاری را قوت بخشید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ محمدحسین مهدویان تهیه کننده سریال زخم کاری پستی جدید در اینستاگرام منتشر کرد که کپشن آن باعث شده است شایعه ساخت فصل دوم زخم کاری قوت گیرد.

فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود؟

 تهیه کننده سریال زخم کاری با انتشار عکسی از جواد عزتی در نقش مالک نوشته است: بلند شو مالک

فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود؟ / بلند شو مالک!

درباره سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

جواد عزتی در نقش مالک

مالک مالکی شخصیت منحصربه‌فردی است؛ بخشی از ویژگی‌های شخصیتی آن توسط ویلیام شکسپیر در نمایشنامه مکبث شکل‌گرفته و برخی دیگر توسط محمود حسینی‌زاد در کتاب بیست زخم کاری. با این‌حال مهم‌ترین وجود شخصیتی مالک، به عملکرد و رفتار او در سریال برمی‌گردد، که توسط خود محمدحسین مهدویان نوشته‌شده و جواد عزتی به بهترین شکل آن را اجرا کرده است.

برتری‌جویی،  بی‌اراده و سلطه‌پذیر، نیاز به امنیت و ثبات،  اضطراب و پریشانی، بیماری جسمی، شخصیت وابسته، نداشتن احساس شادی و شخصیت سودایی مهم ترین ویژگی های مالک است که جواد عزتی به خوبی آنها را به نمایش گذاشت.