۰ نفر

عکس دنیز دایی با مادرش دوباره خبرساز شد!

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبر: 657222
عکس دنیز دایی با مادرش دوباره خبرساز شد!

شباهت عجیب دنیز دایی به مادرش همه را متعجب کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ دنیز دایی عکسی با مادرش در اینستاگرام منتشر کرد که شباهت این مادر و دختر تعجب کاربران فضای مجازی را برانگیخت. 

شباهت عجیب دنیز دایی به مادرش

دنیز دایی ۲۰ شهریور ماه ۱۳۸۳ (۱۰ سپتامبر ۲۰۰۴) در تهران به دنیا آمد. پدر او علی دایی بازیکن سابق فوتبال و مادرش مهسا نام دارد. دنیز در کالجی واقع در لندن در حال تحصیل است و برای شرکت در دانشگاه آماده می شود

عکس دنیز دایی با مادرش دوباره خبرساز شد!

 

 

دنیز دایی آبروی پدرش را برد!

دنیز دایی پس از مصاحبه پدرش علی دایی با فردوسی پور در خرداد ماه ۱۴۰۱ در رابطه با اینکه تنها یک بار ازدواج کرده است، پستی در پیج اینستاگرامش منتشر کرد و عکسی از کودکی خود در آغوش مادرش به اشتراک گذاشت که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. 

دنیز دایی در این پست نوشت: «امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که ١٨ سالم بشه و نشستم عکسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم. فکر میکنم عکس تولد یک سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ٢٠ شهریور. خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم. مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی. دوستت دارم.»

همسر اول و دوم علی دایی

پس از این پست مشخص شد که علی دایی سال ۱۳۸۳ با ونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفقی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد.