۰ نفر

عکس لو رفته از عروسی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران!

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۷
کد خبر: 656277
عکس لو رفته از عروسی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران!

احسان حاج صفی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عکسی از مراسم ازدواج خود منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  عکسی عاشقانه از مراسم ازدواج احسان حاج صفی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در کنار دریا سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

عروسی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران کنار دریا

کاپیتان سابق تیم ملی که مراسم ازدواجش را در سواحل یونان برگزار کرده بود حالا یک دختر کوچک به نام آدریانا دارد و مدت زمان طولانی ای از ازدواجش گذشته است.

احسان حاج صفی در دوم تیرماه ۱۳۹۶ ازدواج کرده بود.

عکس لو رفته از عروسی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران!

خط خوردن  احسان حاج صفی از تیم ملی

گفتنی است این روزها شایعه خط خوردن احسان حاج صفی از تیم ملی به گوش می رسد. طبق شنیده ها احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و امید ابراهیمی نیز شاید اصلا به تیم ملی دعوت نشوند چرا که هم از لحاظ فنی نسبت به گذشته افت کرده اند و هم در زمره حامیان دراگان اسکوچیچ قرار نمی‌گیرند!

ماجرای فوتبالیست شدن احسان حاج‌صفی

احسان حاج‌صفی (متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان) هافبک فوتبال اهل ایران و عضو تیم ملی است . حاج‌صفی به همراه سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ به مقام نایب قهرمانی دست یافت. وی همچنین در هر دو بازی سپاهان در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ برای این تیم به میدان رفت. او از آکادمی سپاهان رشد کرده‌است.

تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است، زیاد اهل حرف زدن نیست و به نوعی مرد عمل است رائول گونزالز را الگوی فوتبالی اش معرفی می کند، می گوید کم رو و خجالتی است.

فوتبال را از هفت یا هشت سالگی شروع کرد و ۱۰ ساله بود که به اصفهان آمددر ۱۱ سالگی در نونهالان ذوب‌آهن بازی کرد و بعد از سه سال که حدود ۱۴ سال داشت از این تیم خط خورد.

او سپس به سپاهان رفت و تا سن ۱۷ سالگی تا رده جوانان بازی می کرد.

در سال ۱۳۸۵ با ورود به ۱۸ سالگی وارد تیم بزرگسالان سپاهان شد و تا سال ۱۳۹۱ در این تیم بازی کرد او سپس سال ۹۰ تا ۹۱ در تراکتورسازی خدمت سربازی خود را گذراند و دوباره به سپاهان بازگشت او تا سال ۹۴ با ۲۶۰ بازی ۳۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.

بازی احسان حاج صفی مقابل تیم اسرائیل

احسان حاج صفی بازیکن فوتبال که به دلیل بازی برای یک باشگاه فوتبال اسرائیلی از لیست تیم ملی خط خورده بود، سرانجام برای بازی های مقدماتی جام جهانی به این تیم فرا خوانده شد. اما مسعود شجاعی، بازیکن دیگری که در همین وضعیت بود، ظاهراً در محرومیت باقی ماند. احسان حاج صفوی با انتشار متنی از اقدام خود احضار ندامت کرد و به بازی های ملی برگشت اما مسعود شجاعی زیر بار نرفت و از بازی های ملی محروم شد.