۰ نفر

مجری معروف سمت خدا استعفا داد / نجم الدین شریعتی با صداوسیما خداحافظی کرد؟

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴
کد خبر: 656240
مجری معروف سمت خدا استعفا داد / نجم الدین شریعتی با صداوسیما خداحافظی کرد؟

نجم‌ الدین شریعتی، مجری معروف سمت خدا امروز اعلام کرد که برای مدتی در تلویزیون حضور ندارد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  نجم‌الدین شریعتی امروز در برنامه «سمت خدا» اعلام کرد که اجرای برنامه را به مدت دو ماه به رضا ملایی مجری برنامه رادیو معارف واگذار می‌کند و پس از ایام ماه محرم و صفر به سمت خدا باز خواهد گشت.

چندی پیش تیتری از کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی مطرح شد که او در فضای مجازی این موضوع را کاملاً تکذیب کرد.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری توانمند و مشهور برنامه‌های مذهبی می‌باشد او متولد سال ۱۳۵۹ در شهر تنکابن از استان مازندران است و تاکنون به عنوان مجری در چند برنامه بیشتر از شبکه سه بوده است و بسیار به شهرت رسیده است.

تحصیلات نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار به پایان برده است و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در این رشته می باشد او پس از فارغ التحصیلی از این رشته تحصیلات حوزوی خود را نیز تا حدودی پیش برده است.

مجری معروف سمت خدا استعفا داد / نجم الدین شریعتی با تلویزیون خداحافظی کرد؟

آغاز فعالیت حرفه ای نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی سالهاست که در عرصه اجرا فعالیت دارد و از جمله آثار او می‌توان به برنامه «نیمرخ» اشاره کرد که در سال ۱۳۸۱ به عنوان مجری در آن حضور داشت آن زمان او ۲۲ سال داشت و این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان ساخته شده بود.

اوج شهرت نجم الدین شریعتی

از آثار دیده شده این شخص اجرای برنامه «زلال احکام» می‌باشد که در سال ۱۳۸۵ آغاز شد این برنامه به پرسش و پاسخ سوالات دینی و مذهبی می‌پرداخت و در آن از علمای دینی دعوت می شد که به این سوال‌ها پاسخ بدهند پس از آن نیز به عنوان مجری برنامه «سمت خدا» فعالیت کرد.

ازدواج نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی متاهل می باشد او در ۲۳ سالگی ازدواج کرده است و ازدواج او نیز به صورت سنتی بوده است حاصل این ازدواج یک فرزند پسر می باشد که در سال ۱۳۸۹ متولد شده است فرزند او محی الدین نام دارد.