۰ نفر

اولین فیلم شهره لرستانی با جنسیت جدیدش / واکنش سینما به تغییر جنسیت مازیار

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبر: 655840
اولین فیلم شهره لرستانی با جنسیت جدیدش / واکنش سینما به تغییر جنسیت مازیار

مازیار لرستانی درحال ایفای نقش در فیلمی جدید است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   مازیار لرستانی خبر از بازی در یک فیلم جدید را داد، او با انتشار پستی از برنامه آفیشش سر صحنه فیلمبرداری نوشت: «چند روز پیش، نقش جدیدی در فیلمی تازه بهم پیشنهاد شد...

ممنونم از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های پیشرو و ممتازی که من را در قامت امروزم می‌پسندند...

اگر خدا بخواهد، باهم خاطره‌های جدید می‌سازیم.

اولین فیلم شهره لرستانی با جنسیت جدیدش / واکنش سینما به تغییر جنسیت مازیار

 

شهره لرستانی ممنوع التصویر شد؟

با انتشار خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی برخی از رسانه ها از احتمال ممنوع التصویری او خبر داده بودند. در این رابطه نوشته شده بود: به بهانه تغییر جنسیت شهره لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون و تغییر نام وی به «مازیار لرستانی» به احتمال  ممنوع التصویری وی را در سینما و تلویزیون به همراه داشته باشد.

او خودش وقتی این خبر را رسمی اعلام می‌کرد، حرف‌هایی زد که مشخص بود بیشتر از هر چیز دغدغه آینده کاری‌اش را دارد؛ این‌که بتواند با هویت مازیار همچنان در سینمای ایران فعالیت کند؛ اما مردم نگرانی دیگری هم داشتند. خاطراتی هستند که روزی مشروع بوده و حالا ممکن است نامشروع قلمداد شوند؛ حتی با اینکه کار آن هنرپیشه قانونی و مشروع بوده!

که انتشار خبر بازی شهره لرستانی با جنسیت جدید این ادعا را تکذیب می کند.

ماجرای تغییر جنسیت  شهره لرستانی

اواخر تیرماه 1401 بود که شهره لرستانی به شایعات تغییر جنسیتش پایان داد و اعلام کرد که از این پس با نام مازیار لرستانی شناخته خواهد شد. شهره لرستانی درحالی تغییر جنسیت داده است که به تازگی 56سالش شده است.

تغییر جنسیت  شهره لرستانی تا کنون با واکنش های زیادی همراه بوده است. بازیگران معروفی همچون امیرنوری، پرستو صالحی، سارا خوئینی ها و میرطاهر مظلومی با تقدیر از جسارت به او تبریک گفتند و از این بازیگر  به اسم مازیار لرستانی یاد کردند.