۰ نفر

ازدواج سروش صحت با بازیگری که ۲۷ سال از خودش کوچکتر است!

۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 654936
ازدواج سروش صحت با بازیگری که ۲۷ سال از خودش کوچکتر است!

شایعه ازدواج سروش صحت با ساناز طاری خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ساناز طاری در اینستاگرامش با اشتراک گذاشتن عکس دو نفره خود با سروش صحت نوشت عزیزترینم تا ابد…

همین باعث شد تا شایعه ازدواج آنها در فضای مجازی داغ شود، این دو نفر تا به حالا خبر ازدواج را تایید نکرده اند.

ازدواج سروش صحت با ساناز طاری

ازدواج سروش صحت با بازیگری که ۲۷ سال از خودش کوچکتر است!

ازدواج اول سروش صحت

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده این دو بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند. سارا سالار متولد ۱۳۴۵ در زاهدان، نویسنده است. زندگی این زوج به طلاق ختم شد.

 بیوگرافی ساناز طاری

ساناز طاری متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر است. او دانشجوی فوق لیسانس بازیگری در دانشکده هنر و معماری آزاد می باشد، از دوران کودکی بازیگری رو شروع کرد و حالا در پی شهرت هنری می باشد.

بازیگری را از سال ۱۳۷۹ وقتی ۶ ساله بود به خواست خانواده شروع کرد و اولین تجربه خود را در سریال آژانس دوستی کسب کرد، سپس در سریال چموش خموش حضور داشت. او در سریال راه شب و فیلم رها هم بازی کرده است.

بعد از چند تجربه بازیگری در همان دوران کودکی بعنوان بازیگر و مجری بخش بازی های کودکانه در شبکه جام جم حضور داشت تا اینکه از ۱۰ سالگی تا دبیرستان کار نکرد.

در مقطع دبیرستان وارد هنرستان سوره شد و بعد از اخذ لیسانس بازیگری، دانشجوی ارشد شد، او تجربه بازی در سریال شمعدونی، گشت ارشاد را هم در رزومه خود دارد.

شروع شهرت ساناز طاری در سال ۹۷ با سریال پدر بود، او در این فیلم در نقش نیکا بازی کرد که می تواند آینده هنری او را روشن تر کند.