۰ نفر

علت ناراحتی نیکی کریمی مشخص شد + عکس

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 654289
علت ناراحتی نیکی کریمی مشخص شد + عکس

نیکی کریمی بازیگر زن ایرانی تصویری از خودش در پشت صحنه فیلم آتابای را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ نیکی کریمی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: همه فکر مى کنند فیلم سازى کار راحتى ست اما سخت و جان فرساست ، این فیلم را با خون دل ساختم ، سه سال پیش ، با ایمان و قلب و روحم ، بدون کوچک ترین کمکى از سمتى . با سختى ، جان کندن و سماجت .باایستادن و مبارزه . با کمترین بودجه ، اما با گروهى همراه و حالا فیلم در پایان اکران ، که چقدر دوست داشتم همه شما روى پرده سینما میدید ، اکران آنلاین شده مى خواهم خواهش کنم فیلم را دانلود نکنید و به صورت قانونى از فیلیمو ببینید . این کمکى ست به سینماى ما که بتواند نفس بکشد و به وجدان هر کدام از ما که قدم هایش را آگاهانه بردارد .عکس پشت صحنه آتاباى از امید صالحى عزیز است.

ناراحتی نیکی کریمی از اکران آنلاین آتابای!

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

ناراحتی نیکی کریمی از اکران آنلاین آتابای!

ناراحتی نیکی کریمی از اکران آنلاین آتابای!

کریمی در سال ۱۳۷۲ موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا (۱۳۷۱) شد. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۱) نیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید (۱۳۸۱) و واکنش پنجم (۱۳۸۱) شد. وی تاکنون با کارگردانان برجسته‌ای از جمله داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول ملاقلی پور ،بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته است. او علاوه بر بازیگری چندین فیلم از جمله شیفت شب (۱۳۹۳) و آتابای (۱۳۹۸) را ساخته‌است.