۰ نفر

استایل تتلو و سحر قریشی در باشگاه های مختلط ترکیه + عکس

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبر: 653544
استایل تتلو و سحر قریشی در باشگاه های مختلط ترکیه + عکس

اخیرا عکسی از تتلو و سحر قریشی در باشگاه های مختلط ترکیه منتشر شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  زمستان سال گذشته بود که دوستان امیر تتلو افشا کردند در جریان سفر سحر قریشی با تیم سریال «نیسان آبی» به ترکیه این بازیگر  با تتلو در شب یلدا آشنا شده است و استارت رابطه آنها از همان زمان زده شد.

تتلو و سحر قریشی در باشگاه ترکیه

اخیرا عکسی از تتلو و سحر قریشی در باشگاه های مختلط ترکیه منتشر شده است. این عکس که فتوشاپ است و واقعی نیست بیشتر حالت طنزگونه دارد. تا جایی که تتلو درباره این عکس نوشته است: فقط میخوام بدونم کی اینو فتوشاپ کرده؟ واقعا که کارت عالی بوده

سحر قریشی به ایران باز می گردد؟

سحر قریشی پس از اعلام خبر ازدواجش با تتلو برای همیشه از بازیگری خداحافظی کرد. شایعاتی در فضای مجازی به گوش می رسد مبنی بر اینکه او برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرده است و دیگر قصد ندار به ایران باز گردد. از آنجایی که به نظر می رسد پاسپورت ایرانی تتلو دیگر هیچ وقت تمدید نشود این شایعه قوت بیشتری می گیرد.

آهنگی که تتلو برای سحر قریشی خواند

آهنگ انتظار تتلو اولین نشانه ای بود که به رابطه آنها اشاره می کرد اما در روزهایی که آهنگ انتظار منتشر شد و در آن از سحر نام برده شده بود، شاید کمتر کسی حدس می زد شاید منظور او سحر قریشی باشد.

ازدواج و روابط سحر قریشی

سحر قریشی هم یکبار ازدواج رسمی داشته است و پس از معروف شدن در دنیای بازیگری از همسر خود جدا شد.

همسر اول سحر قریشی با اینکه ابتدا حامی او در بازیگری بود اما مدتی پس از ازدواج اعلام کرد که علاقه ای به فعالیت همسرش در بازیگری ندارد و همین استارت جدایی آنها را زد.

شایعه رابطه با مهدی علوی، امیر مقاره و مهدی طارمی بخشی از این حواشی زندگی عاشقانه سحر قریشی است اما هیچ کدام از این حواشی به اندازه رابطه سحر قریشی با تتلو جنجالی نشده است.