۰ نفر

عکس احساسی محمدرضا گلزار با گربه خانگی اش

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 652959
عکس احساسی محمدرضا گلزار با گربه خانگی اش

محمدرضا گلزار عکسی با گربه سفید خانگی اش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار ۴۵ ساله این روزها دائما استوری هایی از یک گربه سفید پرشین منتشر می کند.

محمدرضا گلزار که اعلام کرده است این گربه سفید حیوان خانگی اش است عکسی احساسی از خودش و گربه منتشر کرده است که مورد توجه دنبال کنندگان اینستاگرامش قرار گرفته است.

عکس احساسی محمدرضا گلزار با گربه خانگی اش

عکس احساسی محمدرضا گلزار با گربه خانگی اش

محمدرضا گلزار با گربه

بیوگرافی کوتاه از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اولین روز فروردین ۱۳۵۶ متولد شد.  او بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

محمدرضا گلزار  در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

محمدرضا گلزار در دنیای موسیقی

محمدرضا گلزار  فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

«به اینجا رسوندی» نام ترانه‌ای است که مدتی پیش و با صدای محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده و او را نیز به جمع بازیگران خواننده‌ای چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، امین حیایی و … اضافه کرده است.

او در پاسخ به انتقادها گفته است: رقابت را می پسندم ولی رقابتی با اهالی موسیقی ندارم، زمانی فردی مدعی در سبک خاصی از موسیقی است، ولی من نه ادعایی دارم و نه مدعی بوده ام.