۰ نفر

تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد؟ / پاسپورت تتلو صادر نشد

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 652561
تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد؟ / پاسپورت تتلو صادر نشد

طبق اخبار منتشر شده ورود امیر تتلو به ایران ممنوع شده و پاسپورت ایرانی او نیز تمدید نخواهد شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ورود امیر تتلو به ایران ممنوع شده و پاسپورت ایرانی او نیز تمدید نخواهد شد.

بهمن بابازاده نوشت: «امیر تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد و پاسپورت او تمدید نخواهد شد. اطرافیان این خواننده از رد شدن درخواست او مبنی بر بازگشت به ایران خبر داده اند و تتلو هنوز هیچ واکنشی درباره این خبر نشان نداده است.»

چرا تتلو پاسپورت ایرانی می‌خواهد؟

تتلو اردیبهشت ماه امسال هم خواستار بازگشت به ایران شده بود. تتلو با اشاره به هزینه سنگینی که در ترکیه برای کار خود صرف می کند و همینطور درآمد فراوان کنسرت هایش در این کشور، گفته بود ترجیح می دهد این پول ها در کشور خودش خرج شود. اما عده‌ای می گویند که پشت پرده درخواست تتلو برای دریافت پاسپورت ایرانی این است که او نمیتواند بدون پاسپورت ایرانی برای گرفتن پاسپورت کشورهای دیگر اقدام کند.

او اواسط اردیبهشت ماه امسال کنسرتی با حضور هواداران ایرانی اش در استانبول برگزار کرد. بر اساس تخمین ها، چیزی در حدود بیش از ۴۰ میلیارد تومان (تنها برای خرید بلیت کنسرت) ارز از ایران خارج شد.

تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد؟ / پاسپورت تتلو صادر نشد

دردسر تتوهای صورت تتلو

تتلو که اواخر خردادماه برای گرفتن پاسپورت به سفارت ایران رفته بود؛ پس از تمام شدن کارش گفت که به او پاسپورت ندادند و به دلیل تتوهاش باید مراحل استعلام هویتی او طی شود. طبق اطلاعات پیچ اینستاگرامی حامی تتلو او  برخورد مناسبی با او داخل سفارت شد بود.