۰ نفر

عکس خواهر محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام غوغا کرد

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷
کد خبر: 651963
عکس خواهر محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام غوغا کرد

عکس خواهر محسن ابراهیم زاده یکی از موضوعات خبرساز دنیای مجازی شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ محسن ابراهیم زاده خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۶۶ در تربت حیدریه متولد شد. این خواننده کشورمان بعد از چند سال زندگی تربت حیدریه راهی کرج شد و بعد از آن در تهران ساکن شد.

جنجال عکس خواهر محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام

مدتی است که عکس زیر با عنوان عکس دونفره محسن ابراهیم زاده و خواهرش در اینستاگرام درحال دست به دست شدن است درحالی که محسن ابراهیم زاده عکس زیر را همراه با خواهرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که هیچ شباهتی به عکس بالا ندارد.

عکس خواهر محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام غوغا کرد

عکس خواهر محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام غوغا کرد

 

محسن ابراهیم زاده قاری قرآن بود

محسن ابراهیم زاده در سن نوجوانی قاری قرآن بود. او از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود شروع به قرائت قرآن کریم کرد و رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

محسن ابراهیم زاده چگونه معروف شد؟

سال ۹۴ وقتی ۲۸ ساله بود با آهنگ «هنوزم بود» در دل ها جا باز کرد اما شهرت اش در سال ۱۳۹۶ با تیتراژ ویدیویی برنامه مهتاب با آهنگی بنام سال نو شروع شد. نحوه ورود وی به این برنامه به آشنایی مهدی کُرد مدیر برنامه هایش با قنبری تهیه کننده این برنامه بر میگردد که نقش زیادی در مسیر هنری اش داشت.

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده شهریورماه سال ۱۳۹۴ در شهر کرج برگزار شد و دو سال بعد یعنی در دی ماه سال ۹۶ برای دومین بار در سالن میلاد روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف به برگزاری کنسرت اقدام کرد.

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.