۰ نفر

جنجال تقلب در شب های مافیا / حسین مهری افشاگری کرد

۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبر: 651338
جنجال تقلب در شب های مافیا / حسین مهری افشاگری کرد

دومین قسمت از فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا برخلاف انتظارات به یکی از بی‌رمق‌ترین بازی‌های این رئالیتی شو تبدیل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در روز سوم که فقط دو عضو مافیا در بازی حاضر بودند، حامدآهنگی با گرفتن یک چالش اعتراض خود را نسبت به روند بازی علنی کرد و به شکل غیر مستقیم گفت که در بازی تقلب وارد شده است. او در ادامه صحبت‌هایش تعمدا به گونه‌ای نقشش را لو داد تا مشمول جریمه انضباطی شود و از بازی اخراج شود. بعد از اخراج آهنگی ، شهروندان عضو آخر مافیا را هم با اجماع از بازی خارج کردند تا در ظاهر به یک پیروزی قاطع برسند.

قهر حامد آهنگی وسط فینال شب های مافیا! + فیلم

این پیروزی یک طرفه در حالی به دست آمد که عملکرد شهروندان با اما و اگرهایی همراه بود به گونه‌ای که حتی چند نفر از اعضای شهر از جمله ایمان صفا و مریم مومن هم نسبت به روند بازی اعتراض کردند و به صراحت گفتند که این پیروزی به آن‌ها نچسبیده است. مخاطبان این قسمت «شب‌های مافیا» هم با به اشتراک گذاشتن کامنت‌هایی در حمایت از حامد آهنگی در کنار او ایستادند و به شکلی غیر مستقیم حرف‌های او درباره وارد شدن تقلب به بازی را تایید کردند.

حسین مهری بازیگر سریال زمانه و یکی از شرکت کنندگان حاضر در شب های مافیا صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد و با انتشار عکسی از خود و تایید ضمنی حرفهای حامد آهنگی نوشت:

به زودی همه چیز رو درباره فینال فینالیست های مافیا بهتون توضیح میدم

پ ن:همیشه سکوت کردم چون به توضیح دادن علاقه ای ندارم ولی همیشه هم سکوت خوب نیست

کاش به پیشنهادهایی که دادم توجه میشد.

1_ ماسک زده بشه

2_ یه پرده مشکی بین عوامل و بازیکن ها باشه

3_ وقتی بازیکن ها از بازی خارج میشن تو دید بازیکن های داخل بازی نباشن

تقلب در شب های مافیا