۰ نفر

سورپرایز قسمت آخر جوکر؛ میهمان خاص برنامه و برنده نهایی

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۹
کد خبر: 650682
سورپرایز قسمت آخر جوکر؛ میهمان خاص برنامه و برنده نهایی

ساعتی پیش آخرین قسمت فینال دوم جوکر هم منتشر شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند!

فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجود دارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند به این اتاق می‌روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان ۵ فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند برگزار می‌شود. هر کدام از این دو فصل ویژه، در ۵ قسمت منتشر خواهد شد و ۹ شرکت‌کننده هم دارد. اما آشنا شوید با شرکت‌کنندگان فصل دوم فینال رئالیتی شوی کمدی جوکر:

امین حیایی

غلامرضا نیکخواه

امیرمهدی ژوله

علیرضا استادی

هومن برق‌نورد

سام درخشانی

سیروس میمنت

یوسف صیادی

حامد آهنگی 

امروز برنامه جوکر به ایستگاه پایانی خود رسید و حضور سرزده احسان علیخانی در فینال جوکر این قسمت از برنامه را متفاوت تر از قسمت‌های دیگر کرد.

برنده فینال جوکر

 

یوسف صیادی، هومن برق نورد و امین حیایی سه شرکت کننده ای بودند که تا قسمت آخر حذف نشده و با یکدیگر رقابت می کردند اما جوکر تایم های بی نظیر، حرکات خنده دار و بامزه حامد آهنگی که در این فصل به عنوان جوکر انتخاب شده بود و همه شرکت کنندگان را می خنداند سبب حذف یوسف صیادی و به دنبال آن هومن برق نورد شد و به این ترتیب امین حیایی برنده فینال جوکر شد و تندیس جوکر را همراه جایزه نقدی یکصد میلیون تومانی دریافت نمود. امین حیایی برنده جوکر در ادامه تندیس خود را به همگی عوامل جوکر تقدیم نمود و جایزه نقدی خود را برای درست کردن مدرسه برای دانش آموزان در مناطق محروم بخشید.

 

احسان علیخانی میهمان قسمت آخر برنامه جوکر بود

 

احسان علیخانی میهمان ویژه جوکر بود. او به تحسین و قدردانی از هنرمندان جوکر پرداخت که برای به هدف رساندن و خنداندن مردم تلاش نمودند. شرکت کنندگان جوکر هم امیدوار بودند احسان علیخانی از ساخت چنین برنامه ای خسته نشود و باز هم جوکر ادامه یابد.