۰ نفر

جشن تولد ۳۲ سالگی دنیا مدنی در دل طبیعت + عکس

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبر: 650324
جشن تولد ۳۲ سالگی دنیا مدنی در دل طبیعت + عکس

دنیا مدنی عکسی از جشن تولد ۳۲ سالگی اش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ دنیا مدنی متولد ۱۳ تیرماه ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. بجز بازیگری، طراح لباس است. او مدتی در مالزی و سپس در جهاد دانشگاهی طراحی لباس خوانده است. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان از همسر اولش می باشد.

با طراحی لباس و دستیاری در سینما فعالیت خود را شروع کرد و از سال ۹۱ با سریال زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی وارد بازیگری با تلویزیون شد ، فیلم مفت آباد اولین کار او در سینماست. در کنار بازیگری یک مغازه در ونک پارک بنام دنیا گالری دارد که طراحی و فروش لباس است.

جشن تولد ۳۲ سالگی دنیا مدنی در دل طبیعت

دنیا مدنی فردا 32 ساله می شود. او با انتشار عکسی از تولدش نوشته است: 

پیش درآمد تولد دنیای عزیزم من عزیزم تولدت مبارک تو توی این یک سال از پس خیلی چیزها بر اومدی مهم فقط پیروزی نیست اهمیت در جنگجو بودنه و تو برای خیلی چیزها جنگیدی و می جنگی بهت افتخار میکنم دوستت دارم

تولد ۳۲ سالگی دنیا مدنی در دل طبیعت + عکس

 

تولد ۳۲ سالگی دنیا مدنی در دل طبیعت + عکس

همسر دنیا مدنی کیست؟

 دنیا مدنی، در پاسخ به این سوال که تاحالا عاشق شده است یا خیر گفت: بله، شکست عشقی خوردم!

بیش از این با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه‌ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسر دنیا مدنی است. حالا با پاسخ خانم بازیگر به نظر می رسد او مجرد است و درحال حاضر متاهل نیست.

شهرت دنیا مدنی

دنیا مدنی در ماه رمضان ۱۳۹۷ با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید.

کارگاه بازیگری نمی روم

او گفته است: من کارگاه بازیگری نمی روم به ویژه که خیلی از مربیان این کارگاه ها خودشان شاگرد مادر من بوده اند و من نمی تونم از شاگرد مادرم بیاموزم. سعی می کنم بیشتر فیلم و سریال ببینم ، من به لحاظ تئوریک آموزش های مختلفی را دیده و مطالعه کرده ام و آنچه اهمیت دارد تحلیل ها و کارهای علمی است.