۰ نفر

بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 649620
بازیگران و چهره های معروفی که به خساست معروفن

در برخی از کشورهای جهان انعام دادن جزء رسوم آن کشور است. با این وجود برخی از افراد مشهور و ثروتمندی هستند که از انعام دادن طفره می روند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر مایل به شناسایی برخی افراد مشهور و ثروتمند اما خسیس در دنیا هستید پیشنهاد می کنم در این قسمت با ما همراه باشید.

1. مایلی سایرس

گفته می شود وی در سال 2009 به همراه خواهرش به رستورانی رفته و پس از صرف استیک و پنیر  به ارزش 70 دلار به جای انعام فقط یک تخم غاز بر روی میزر گذاشته است. یکی از صاحبان رستوران مشهوری در این رابطه می گوید: «اصلا مایلی سایرس نمی دانست که باید در کنار پرداخت صورت حساب، انعامی را نیز کنار بگذارد.»

2.بریتنی اسپیرز

گاهی پیش آمده که وی هیچ انعامی برای سرو غذا در رستوران پرداخت نکرده است اما این موضوع همیشگی نیست چرا که برای نمونه وی یک مرتبه با داشتن یک صورتحساب فقط 30 دلاری 100 دلار به رستوران پرداخت کرد.

3.شان پن

او در سال 2005 با داشتن یک صورت حساب 450 دلاری هیچ انعامی به رستوران پرداخت نکرد و موجب شناخته شدنش به عنوان یک فرد خسیس شد.

4.کندال جنر

گفته می شود این شخص مشهور در سال 2017 به ارزش 24 دلار در یک رستوران غذا خریداری کرد اما در مقابل آن هیچ انعامی به کارگران رستوران پرداخت نکرد. به همین خاطر آن رستوران عکسی از صورتحساب وی را در فضای مجازی منتشر کردند و افزورند که کندال هیچ انعامی برای صورت حسابش نداد. کندال نیز برای دفاع از خود نوشت: «من انعامم را نقدی پرداخت کردم.» اما صاحب رستوران در جواب او گفت: «تو یک دروغگویی اما این مهم نیست، مهم این است که من دیگر به تو هیچ اعتمادی ندارم.»

5.جرمی پیون

او در سال 2007 بدون رزرو قبلی میز با 12 نفر از دوستانش وارد رستوران شد اما صاحب رستوران برای او میزی آماده کرد. وی هم در آخر به جای انعام یکی از DVD هایش را روی میز گذاشت و به هنگام خروج از رستوران رو به صاحب رستوران گفت : «اگرچه کاری نکرده ای اما مرسی». به همین خاطر وی دیگر حق ورود به این رستوران ها را ندارد.

6.کرستن دانست

وی چندی پیش در یک رستوران معروف در نیویورک با داشتن صورتحساب 233 دلاری  هیچ انعامی به رستوران پرداخت نکرد. در همین رابطه آن رستوران در فضای مجازی این گونه نوشت: «کرستن دانست هیچ انعامی برای این قبض پرداخت نکرد.» چطور می شود که یک ستاره هالیوودی با آنهمه ثروت از دادن یک انعام فراری باشد؟! گفته می شود دانست اصلا رفتار خوبی با افرادی که سطح مالی پایینی دارند ندارد.

7.تایگر وودز

دارایی های این شخص 740 میلیون دلار برآورد شده است با این وجود وی در سال 2011 پنج دلاری خود را که به یکی از خدمه ها انعام داد را پس گرفت چون به خاطر آورد که به سرخدمه آن ها انعام داده است.

8.مدونا

گفته می شود وی بخاطر فروش آلبوم هایش ثروت زیادی دارد اما وی چندی پیش به همراه همسرش در لندن در رستورانی برای صورتحساب 40 دلاری غذای خود فقط 18 دلار انعام پرداخت کردند.

9.مایکل جردن

وی از بازیکنان بسیار پر درآمد است اما در سال 2016 شایعات بسیاری مبنی بر خساست وی منتشر شده بود.

10.مارک زاکربرگ

او از برنامه نویسان مشهور شبکه های اجتماعی آنلاین، فیسبوک است. گفته می شود او همیشه رستوران را بدون پرداخت انعام ترک می کند.

11.دواین جانسون

این شخص نیز لز ستاره های خسیس می اشد چرا که وی یک بار از صاحب رستوران در خواست کرد تا بهاطر او رستوران را زودتر باز کنند اما درازای این لطف فقط 7 دلار پرداخت کرد. به همین خاطر صاحب رستوران در مقابل کار او گفت: «دواین جانسون از نظر من ستاره نیست، بلکه یک آدم خسیس است.»