۰ نفر

بازیگران فیلم مریم مقدس بعد از ۲۳ سال! + عکس

۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 649339
بازیگران فیلم مریم مقدس بعد از ۲۳ سال! + عکس

اگر 23 سال پیش زمانی که فیلم مریم مقدس ساخته و پخش شد این فیلم را دیده باشید از طریق این مطلب می توانید بفهمید که هر کدام از بازیگران این فیلم چه شکلی شده و در چه شرایطی هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مریم مقدّس یک سریال ایرانی به کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی محمد سعید بهمن پور است که در سال‌های ۱۳۷۸-۷۹ تولید شد و در تابستان سال ۱۳۸۰ نیز روی پرده رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد ضمن اینکه نسخهٔ تلویزیونی آن نیز یک سال بعد در قالب یک مینی‌سریال روی آنتن رفت.

در این فیلم بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند و شبنم قلی‌خانی در نقش مریم مادر عیسی ظاهر شده‌است. بازنویسی فیلمنامهٔ این مجموعه را حسین پناهی و حسین نوری بر عهده داشته‌اند.

فیلم مریم مقدس / شبنم قلی خانی

خلاصهٔ داستان:

شانزده سال پیش از میلاد مسیح زمانی که مردم منتظرند تا مسیحای موعود متولد شود، فرزند عمران دختر می‌شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می‌کند و چون پیش از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می‌رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده.

فیلم مریم مقدس / زهرا سعیدی

زکریا تلاش می‌کند که با تمامی مخالفت‌های روحانیان یهودی مریم در معبد بماند و کم‌کم با وجود الهامات به مریم، مردم به سوی او جلب می‌شوند. اما بعد از یک اتفاق مریم از معبد رانده می‌شود.

فیلم مریم مقدس / روویا تیموریان

در همان موقع با خواست خداوندی مریم باردار می‌شود و همین موضوع سوء ظن مردم را برمی‌انگیزد. هرود که از تولد کودک احساس ناامنی می‌کند دستور قتل نوزاد را می‌دهد، اما نوزاد به دنیا می‌آید و با صحبت کردن در گهواره همه را مبهوت می‌کند.

فیلم مریم مقدس / محسن زهتاب

فیلم مریم مقدس / شیرین بینا

 

فیلم مریم مقدس / محمد قاسم پورستار

فیلم مریم مقدس / محمد کاسبی