۰ نفر

کیک لاکچری و خاص جشن تولد فرزاد فرزین + عکس

۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 648412
کیک لاکچری و خاص جشن تولد فرزاد فرزین + عکس

فرزاد فرزین عکس کیک تولد ۴۱ سالگی اش را منتشر کرده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد.

کیک لاکچری جشن تولد فرزاد فرزین

در اخرین کنسرت فرزاد فرزین طرفدارانش او را سوپرایز کردند و برای او روی استیج جشن گرفتند. فرزاد فرزین در استوری اینستاگرام خود عکس کیک تولد ۴۱ سالگی اش را منتشر کرده است. کیک تولد فرزاد فرزین در دو طبقه با توجه به فعالیت او در عرصه موسیقی و سینما طراحی شده است.

کیک لاکچری و خاص جشن تولد فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است.

فرزاد فرزین

بدن عضله ای فرزاد فرزین + عکس

شروع موسیقی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین موسیقی حرفه ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود.

فرزاد فرزین

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

ورود فرزاد فرزین به بازیگری

 فرزاد فرزین  سال ۸۵ در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته است. او برای فیلم سوپر استار در سال ۸۷ به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است.

فرزاد فرزین