۰ نفر

آرزوی جدید سام اصغری بعد از ازدواج با بریتنی

۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبر: 648111
آرزوی جدید سام اصغری بعد از ازدواج با بریتنی

سام اصغری علاقه خود را مبنی بر بازی در یکی از تولیدات آینده مارول به عنوان یک ابرقهرمان اعلام کرده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز خواننده مشهور پاپ ۴۰ساله با سام اصغری مدل ۲۸ ساله ایرانی بالاخره پس از پنج سال رابطه برگزار شد. سام اصغری  متولد تهران است که در سنین کم به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد.

او دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیاست که بعد از دانشگاه وارد بدنسازی و پروروش اندام شد و حالا یک مدل و ورزشکار مشهور شده است.

در واقع سام اصغری با نام اصلی محمد حسام محمد اصغری یک بازیگر در حال ظهور و یک مربی ورزشی شخصی سابق است. اما این سلبریتی مودب و خوش قیافه ۲۸ ساله ایرانی الاصل را بیشتر به خاطر نامزدی اش با زنی ۴۰ ساله می شناسند که سال ها بزرگ ترین ستاره موسیقی پاپ در جهان بود و ۱۳ سال پیش قیومیت زنگی شخصی و ثروتش از او گرفته شده و به پدرش تفویض شده بود.

آرزوی جدید سام اصغری بعد از ازدواج با بریتنی

به تازگی سام اصغری علاقه خود را مبنی بر بازی در یکی از تولیدات آینده مارول به عنوان یک ابرقهرمان اعلام کرده است. جالب است بدانید اصغری می گوید که قبل از ورود به حوزه مربیگری تناسب اندام و بازیگری، مدتی به عنوان گارسن در یک رستوران کار می کرده و از هر شغلی که تا پیش از آن داشته لذت برده زیرا «در هر شغلی شادی را می یافتم»

بر اساس گزارش‌ها، سام اصغری به امید اینکه بتواند نقشی ابرقهرمانی در سری فیلم‌های پرفروش مارول به دست آورد، برای رؤسای فیلم‌های مارول تست‌های ضبط شده خود را ارسال کرده است.

سام می‌خواهد یک الگوی مثبت برای مردان جوان ایرانی باشد، نه افراد شروری که معمولا در فیلم ها، آنها را به تصویر می‌کشند.

او روی مهارت‌های مبارزه خود کار کرده است و تمرینات خود را در هنرهای رزمی ترکیبی افزایش داده است و دوره کلاس‌های بدلکاری را می گذراند.

سام اصغری در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

سام اصغری قبلا نقش های کوچکی در مجموعه هایی تلوزیونی همچون Dollface و Hacks بازی کرده است و همچنین در فیلم Can You Keep A Secret ایفای نقش کرده است. و حالا سام اصغری به امید اینکه بتواند نقشی ابرقهرمانی در سری فیلم‌ های پرفروش مارول به دست آورد، برای رؤسای فیلم‌ های مارول تست‌ های ضبط شده خود را ارسال کرده است.

سریال هایی که سام اصغری در آن ها بازی کرده است:

سال ۲۰۱۹: NCIS

سال ۲۰۲۰: کسب و کار خانوادگی

سال ۲۰۲۱: وقتی بزرگ شدیم، دوشنبه سیاه، هک ها

سال ۲۰۲۲: صورت عروسکی، PBC،

فیلم های سام اصغری:

سال ۲۰۱۸: باورنکردنی

سال ۲۰۱۹: آیا میتوانی رازی را حفظ کنی؟

سال ۲۰۲۲: صندلی داغ

سام در فیلم جدیدی به نام Hot Seat به ایفای نقش پرداخته است که قرار است در ماه آینده اکران شود. در این فیلم سام اصغری در کنار مل گیبسون جنجالی، کوین دیلون و شانن دوهرتی بازی می کند. او با به اشتراگ گذاشتن تریلر فیلم Hot Seat در اینستاگرام خود نوشت: پاپ کورن خود را آماده کنید. برای کمی اکشن آماده باشید.» سال گذشته، سام اعلام کرد که برای بازی در کمدی پرطرفدار And Just Like That تست بازیگری داده بود.