۰ نفر

عکس های ریحانه پارسا در جشن عروسی پدرش!

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 647631
عکس های ریحانه پارسا در جشن عروسی پدرش!

ریحانه پارسا عکس هایی از شرکت در جشن عروسی پدرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ است. او با سریال «پدر» معروف شد و برخلاف زمان اندکی که در سینمای ایران فعالیت می کرد حواشی بسیاری دارد. اولین حاشیه که نام ریحانه پارسا را بر سر زبان ها انداخت مربوط به فیلمی بود که در نشست خبری خوب بد جلف از او منتشر شد.

جنجال ریحانه پارسا در نشست خبری

رسانه‌ها با انتشار فیلم او نوشته بودند: ادا و اطوار‌هایی که او در نشست از خود درمی‌آورد عجیب و غریب هستند. این میزان از سبکسری، خودشیفتگی و لوندی در یک مکان رسمی واقعا حیرت‌انگیز است! کافیست به عکس‌ها نگاه کنید! اکت‌های او مناسب فضاهای دیگر هستند نه یک نشست خبری! و او آنقدر سرگرم و محو دوربین‌های عکاسی بود و از خود بیخود دوربین شده بود که حتی متوجه سوالاتی که ازش می‌پرسیدند هم نمی‌شد و مجری باید سوال را برایش چندباره تکرار می‌کرد!

ازدواج ریحانه پارسا با کوشکی 

پس از آن خبر ازدواج ریحانه پارسا جنجال جدیدی درباره او به راه انداخت. پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند. اگرچه او بعد از مهاجرت به ترکیه اعلام کرد که هیچ وقت با کوشکی ازدواج رسمی نکرده بود!

ریحانه پارسا

مهاجرت ریحانه پارسا

جنجال جدید ریحانه پارسا با انتشار خبری از سام درخشانی شروع شد. سام درخشانی گفته بود ریحانه پارسا  به ترکیه مهاجرت کرده است. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را حتماً از زبان خودشان می‌شنویم.

عکس های ریحانه پارسا در جشن عروسی پدرش

ریحانه پارسا کودک طلاق است و او چندی پیش در یک پست اینستاگرامی نوشته بود: از روزی که همراه با بابا به مقصد خانه مامان بزرگ برای زمان نا معلومی زندگی در آن با مامان و خانه ایی که حالا مال ما نبود خداحافظی کردیم این روزشمار شروع شد؛ تیر امسال ۱۳سال میشود که حسرت دیدن پدر و مادرم برای یک لحظه کنار هم اشک حتی الان من است… من چند سال در محله ای پایین شهر تهران در خانه مامان بزرگ که «بچه طلاق» نوعی فحش بود و گاهی زخم زبان فامیل های بابام،قد کشیدم؛ مدت کمی است به خواست خودم تصمیم به درمان روح و روان خود گرفتم،تا حفره هایی که سالیان است زیر خاک مانده را پر کنم…

حالا او عکس هایی از زمان کودکی خود منتشر کرده است و نوشته: اینا جدا عروسی بابام بود!

عکس های ریحانه پارسا در جشن عروسی پدرش!

عکس های ریحانه پارسا در جشن عروسی پدرش!

حرف های ریحانه پارسا درباره خانوادش

ریحانه پارسا پس از مهاجرت گفته است: "بابام منو بلاک کرده از همه جا و گفته دیگه دختر من نیستی"

او همچنین چندی پیش با انتشار استوری‌ها نوشت: من خانوادم برام مهم نیست، بمیرن هم اهمیت نداره. اینقدر قصه‌های پرغصه خیلی از این بنده خدا‌ها نسازید، دارن زندگیشونو می‌کنند. خانواده چیه؟ کیه؟ انسان تنها آفریده شده و تنها متولدوتن‌ها میمیرید. سناریو احترام به اتمام رسید.