۰ نفر

فاصله باورنکردنی ثروت بریتنی و سام اصغری؛ رقمی که فاش شد

۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبر: 647193
فاصله باورنکردنی ثروت بریتنی و سام اصغری؛ رقمی که فاش شد

مقایسه ثروت بریتنی اسپیرز و سام اصغری به یکی از سوژه های فضای مجازی تبدیل شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ حواشی جشن عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری هنوز هم ادامه دارد. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی و به ویژه در ایران  می گویند که سام اصغری با توجه به اختلاف سنی که با بریتنی دارد تنها به خاطر پول اسپیرز با وی ازدواج کرده  است. درحال حاضر سام اصغری ۲۸ ساله و بریتنی ۴۰ ساله است. 

اما طبق اخبار بریتنی اسپیرز و سام اصغری قبل از ازدواج توافق‌نامه‌ای محکم امضا کرده‌اند.

این توافق تضمین می کند که اصغری، ۲۸ ساله، در صورت تصمیم به جدایی، هیچ یک از ثروت چند میلیون دلاری اسپیرز را که قبل از تاریخ ازدواج به دست آورده است، دریافت نخواهد کرد. یعنی قرار نیست حتی یک سنت از دارایی بریتنی به سام اصغری برسد.

مقایسه ثروت بریتنی اسپیرز و سام اصغری

پس از انتشار این خبر محاسبات برای تخمین زدن ثروت بریتنی اسپیرز و سام اصغری شروع شد. سام از پدری آمریکایی – ایرانی بنام «مایک» و مادر ایرانی بنام «فاطمه» در تهران متولد شد و از 12 سالگی به آمریکا مهاجرت کرده است.  سام اصغری مربی بدنسازی است و اخیرا به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است.

سام اصغری چقدر ثروت دارد؟

هزینه برنامه تمرینی که او در اختیار هر مشتری اش قرار می دهد، ماهانه ۳۶ دلار است که به صورت سالانه ۵۰۰ دلار می شود. ظاهرا ۲۵ هزار نفر برنامه تناسب اندام او را دنبال می کنند که می توان با یک ضرب ساده متوجه درآمد سالانه اش شد.

با این وجود او فقط از این راه کسب درآمد نمی کند. سام بازیگر و یک مدل حرفه ای هم هست و در سریال های معروفی مثل The Family Business، Black Monday و HBO's Hacks ایفای نقش کرده است. علاوه بر این با برند هایی مثل تویوتا و مایکل کاستلو هم همکاری داشته است. سام بیش از ۲ میلیون فالوئر دارد و از طریق رسانه های اجتماعی برای برند های مختلف تبلیغ می کند. در سال ۲۰۱۸ فقط ۵۰۰ هزار دلار درآمد داشت که رفته رفته به ۲ میلیون دلار رسیده است.

ثروت بریتنی اسپیرز؛ ۲۱۵ میلیون دلار

تا اول ژوئن ۲۰۲۱، بریتنی اسپیرز دارایی خالص ۲۱۵ میلیون دلاری داشت. او ثروت خود را از حرفه طولانی و درخشان خود به عنوان خواننده، ترانه سرا، رقصنده و بازیگر به دست آورده است. علاوه بر این، بریتنی درآمد قابل توجهی از معاملات پرسود تاییدیه و سایر سرمایه گذاری های تجاری کسب می کند.

در سال ۱۹۹۹، در سن ۱۷ سالگی، بریتنی یک آلبوم موسیقی هیجان انگیز با عنوان Baby One More Time منتشر کرد. این آلبوم تقریباً ۱۵ میلیون دلار درآمد داشت که اگر با تورم تنظیم شود، امروز به ۲۳ میلیون دلار می رسد. اولین تور موسیقی بریتنی، تور Baby One More Time، پس از پوشش رکورد ۵۶ نمایش در سراسر آمریکای شمالی، بیش از ۱۷.۵ میلیون دلار فروش داشت.

عکس های دیده نشده از عروسی بریتنی و سام اصغری

پس از موفقیت اولین آلبوم خود، بریتنی دومین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۰ منتشر کرد، با عنوان Oops!…..I Did It Again. این آلبوم بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخت و پس از آن یک تور جهانی با بیش از ۴۰.۵ میلیون دلار فروش رفت.

تور «رویای درون یک رویا» بریتنی اسپیرز نیز موفقیت چشمگیری داشت و ۴۳.۷ میلیون دلار برای این ستاره موسیقی پاپ به دست آورد. با این حال، تور سال ۲۰۰۹ او با عنوان سیرک با بازی بریتنی اسپیرز بود که زبان ها را به تکان انداخت. این تور ۱۳۱.۸ میلیون دلار فروخت و به یکی از پردرآمدترین تورهای دهه تبدیل شد.

علاوه بر فروش آلبوم و تورهای موفق، بریتنی اسپیرز از اخذ اقامت در لاس وگاس نیز ثروت بزرگی به دست آورده است. در سال ۲۰۱۳، او قراردادی ۳۰ میلیون دلاری برای اجرای ۱۰۰ نمایش در طول دو سال در سیاره هالیوود لاس وگاس امضا کرد.

 بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در چهار سال!

اسپیرز قرارداد اقامت لاس وگاس خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد و زمانی که بریتنی آخرین نمایش خود را در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ اجرا کرد، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از فروش بلیت در طول چهار سال به دست آورد. نمایش نهایی خود فروش ۱.۱۷۲ میلیون دلاری داشت.

به عنوان یک بازیگر، بریتنی اسپیرز در چند فیلم و برنامه تلویزیونی ظاهر شده است. او در سال ۲۰۰۲ فیلم خود به نام چهارراه را اکران کرد که از بودجه ۱۲ میلیون دلاری ۶۱.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در برنامه های تلویزیونی، بریتنی در سال ۲۰۱۲ به برنامه تلویزیونی واقعی، The X Factor پیوست. طبق گزارش ها، او ۱۵ میلیون دلار از این نمایش درآمد کسب کرد.

بریتنی اسپیرز در طول زندگی حرفه‌ای خود مشارکت‌های متعددی را برای حمایت از آن‌ها انجام داده است. او سودآورترین قرارداد خود را در سال ۲۰۰۱ با پپسی امضا کرد. این قرارداد که بین ۷ تا ۸ میلیون دلار تخمین زده می شد، پرسودترین معاملات تأیید سرگرمی در آن زمان بود.

ثروت بریتنی اسپیرز؛ ۵۰ میلیون دلار از عطرهای خاص

بریتنی اسپیرز همچنین در سال ۲۰۰۴ با الیزابت آردن شریک شد تا اولین عطر خود را با نام کنجکاو منتشر کند. این عطر از آن زمان تاکنون بیش از ۲۵ عطر را تولید کرده است. طبق گزارش ها، اسپیرز سالانه حدود ۵۰ میلیون دلار از عطرهای خاص خود درآمد دارد.

ملک‌های لوکس بریتنی اسپیرز

بریتنی در طول سال‌ها چندین ملک لوکس را تغییر داده است. در سال ۲۰۱۲، او یک عمارت در Thousand Oaks، لس آنجلس، به قیمت ۶.۷ میلیون دلار خریداری کرد و آن را در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۷ میلیون دلار فروخت.

اسپیرز یک عمارت دیگر در همان محله دارد که در سال ۲۰۱۵ با هزینه ۷.۴ میلیون دلار خریداری کرد و همچنین یک مجتمع خانوادگی دیگر در لوئیزیانا را گرفت.

خانه لاکچری جدید سام اصغری و بریتنی + عکس