۰ نفر

چهره های معروف ایرانی که با هم جاری هستند

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبر: 646766
چهره های معروف ایرانی که با هم جاری هستند

در ادامه معروف ترین جاری های سینمای ایران را معرفی خواهیم کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  سینمای ایران بازیگران زیادی را به خود دیده است. بازیگرانی که با هم فامیل بودند و یا در این عرصه با هم فامیل شدند. در این میان برخی از بازیگران مشهور زن با دو برادر بازیگر ازدواج کرده و با یکدیگر جاری شده‌اند. در ادامه معروف ترین جاری های سینمای ایران را معرفی خواهیم کرد.​

رعنا آزادی ور و عاطفه رضوی

رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود. عاطفه رضوی جاری او و همسر حسین پاکدل برای اولین بار ازدواج آنها را با تبریک اینستاگرامی علنی کرد.

چهره های معروف ایرانی که با هم جاری هستند

عاطفه رضوی و حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با رامبد شکرابی ۳۸ ساله ازدواج کرد و زندگی خود را در شمال و شهر ساری شروع کردند. در نهایت ۱۲ سال بعد تصمیم این زندگی بدون داشتن هیچ فرزندی به جدایی ختم شد.  عاطفه رضوی بازیگر کشورمان پیش از ازدواج با حسین پاکدل، با مهرداد شکرابی از چهره پردازان کشورمان، ازدواج کرده بود که به جدایی انجامید. این گریمور سینما برادر رامبد شکرابی از بازیگران سینما و تلویزیون است.

بهاره رهنما و شقایق دهقان

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال ۱۳۷۳ منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد ۱۳۷۶ ) می باشد.  سالها بعد محراب قاسم خانی نیز با شقایق دهقان ازدواج کرد و این دو بازیگر خانم با یکدیگر جاری شدند اما سال ۱۳۹۴ بهاره رهنما به زندگی مشترک خود پایان داده و شقایق دهقان نیز از همسرش جدا شد.

چهره های معروف ایرانی که با هم جاری هستند

سیما تیرانداز و گلاب آدینه

سیما تیرانداز در اوایل بازیگری خود با گلاب آدینه همکاری کرد که همین امر منجر به آشنایی و ازدواج او با ناصر هاشمی شد.  در آن زمان گلاب آدینه همسر مهدی هاشمی بود. البته درحال حاضر سیما تیرانداز و گلاب آدینه از برادارن هاشمی طلاق گرفته اند.

مهدی هاشمی بازیگر معروف ایرانی بعد از انتشار اخبار مربوط به ازدواج با مهنوش صادقی با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که سال هاست از گلاب آدینه جدا شده است . سیما تیرانداز نیز پس از جدایی با مجید جوزانی بازیگر و مدیرعامل سابقه خانه هنرمندان ازدواج کرده و فرزند پسری به نام رایان دارد. 

چهره های معروف ایرانی که با هم جاری هستند

بهنوش طباطبایی و عاطفه رضوی

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است و سالها قبل با عاطفه رضوی جاری بود. بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرده و پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند. عاطفه رضوی پس از ازدواج اول خود با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر بنام «صبا» است.

چهره های معروف ایرانی که با هم جاری هستند