۰ نفر

شوخی سردار آزمون با همسر آینده اش! + عکس

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۸
کد خبر: 646700
شوخی سردار آزمون با همسر آینده اش! + عکس

سردار آزمون همسر آینده اش را بدترین راننده دنیا خطاب کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  سردار آزمون، بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه ای که شب گذشته از او پخش شد درباره زمان ازدواجش گفت: ان شاا... به زودی بعد از جام جهانی، الان فکر می کنم خواستگارین بابا اینا، گفتند داریم میریم خواستگاری گفتم بابا خواستگاری می خواد چکار اما از اردو برگشتم خواستگاری هم میرم.

همسر سردار آزمون کیست؟

نامزد سردار آزمون، آناهیتا کریمی است. او متولد سال ۱۳۷۱  است، بد نیست بدانید مادر و خود او مدیریت یک سالن زیبایی لوکس در سعادت آباد را بر عهده دارند. 

سردار آزمون اولین بار در برنامه دورهمی درباره عاشق شدن گفت: در شرف ازدواج هستم، خیلی دوست دارم نامزد کنم. در مرحله شناخت هم هستیم و اولین بار عکسش را دیدم و شناخت دوری نسبت به هم داشتیم.
شوخی سردار آزمون با همسر آینده اش! + عکس

شوخی سردار آزمون با همسر آینده اش

سردار آزمون در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود که منتشر کرده است. به رانندگی بد همسر آینده اش اشاره کرده است و نوشته است: بدترین راننده دنیا و عامل ترافیک تهران آنی خانم!

شوخی سردار آزمون با همسر آینده اش! + عکس

قد و وزن سردار آزمون

با ۱۸۶ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن به عنوان مهاجم، گران قیمت‌ترین بازیکن ایران است و دوست دارد روزی در رئال مادری بازی کند.

بینی سردار آزمون عملی است؟

او گفته است: چند سال پیش بخاطر «پلیپ» بینی مجبور شدم تن به جراحی بدهم، خیلی آزارم می‌داد و نمی‌توانستم راحت نفس بکشم عمل بینی من زیبایی نبود و این کار اصلا در ترکمن‌ها رسم نیست، دلیلی ندارد پسر ابرو بردار و دماغش را عمل زیبایی کند.