۰ نفر

خاص ترین عکس لیلا بلوکات کنار برج ایفل و ژست بی نظیر او!

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۹
کد خبر: 646697
خاص ترین عکس لیلا بلوکات کنار برج ایفل و ژست بی نظیر او!

لیلا بلوکات همراه خواهرانش به پاریس سفر کرده و عکس هایی از خود گرفته اند که این عکس خانم بازیگر چشم همه را به خود دوخته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دلگرم، لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست.
لیلا بلوکات
خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم اگرچه خواهرم میترا زمانیکه 7- 6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانم افسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این شغل نداشت.
 
لیلا بلوکات چندی پیش به سفر پاریس رفت و عکس هایی از خود به اشتراک گذاشت که به چشم کاربران این عکس کنار برج ایفل او از همه جذاب تر بوده.

لیلا بلوکات