۰ نفر

ضد حال جدید برای بریتنی و سام اصغری بعد عروسی

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 646602
ضد حال جدید برای بریتنی و سام اصغری بعد عروسی

مشکلات و تنش های خانوادگی بریتنی اسپیرز هنوز هم ادامه دارد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ پس از آنکه موفق شد از قیمومیت ۱۳ ساله پدرش رهایی یابد مقدمات عروسی خود با سام اصغری را خیلی زود فراهم کرد.

پس از برگزاری جشن عروسی بریتنی و سام اصغری در لس‌آنجلس که با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده و دوستان برگزار شد. حواشی زیادی از این جشن هنوز هم به گوش می‌خورد.

بریتنی و سام اصغری پس از عروسی به خانه جدید به ارزش ۱۱.۸ میلیون دلار در منطقه کالاباساس لس آنجلس نقل مکان کردند تا از خاطراتی که بریتنی در زمان قیمومیت ۱۳ ساله پدرش در خانه قبلی داشت رهایی پیدا کنند اما به نظر می رسد ماجرا به همین سادگی نیست! مشکلات و تنش های خانوادگی ستاره پاپ هنوز هم ادامه دارد.

پدر بریتنی از او شکایت کرد

حالا خبر رسیده است که پدر بریتنی شکایتی را علیه او تنظیم و به دادگاه ارائه کرده است تا جلوی «بدگویی‌های بریتنی» را بگیرد.

جیمی اسپیرز ۶۹ ساله، سال‌ها ولی قانونی بریتنی و مدیر تمام اموال او بود اما حدود هفت ماه پیش بریتنی موفق شد در دادگاه صلاحیت خود را برای اداره امور شخصی و مالی‌اش ثابت کند و دست پدرش را از زندگی‌اش کوتاه کند.

بریتنی و سام اصغری به ایران آمدند؟!

ماجرای  قیمومیت ۱۳ ساله بریتنی

بریتنی در طول دادگاه و پس از آن افشاگری‌هایی درباره رفتارهای پدرش داشته است و به زودی نیز کتابی را درباره مدت «اسارت خود» منتشر خواهد کرد.

در جریان طلاق از کوین فدرلاین، اسپیرز یک روز را در موسسه ترک اعتیاد در آنتیگوا گذراند. او روز بعد موهای خود را در آرایشگاهی تراشید و چند هفته خود را در یک مرکز درمانی بستری کرد.

اسپیرز که یک سال قبل از همسر سابق کوین فدرلاین جدا شده بود، در دادگاه حضانت دو پسرش را به او باخت. دلایل رای دادگاه علنی نشده است، اما گفته شده که اسپیرز رفتار نامعمولی داشته و به مصرف مواد مخدر متهم شده است.

اسپیرز برای بار دوم بدون رضایت داوطلبانه خودش در بیمارستانی روانی بستری شد. ماه بعد، جیمی اسپیرز، پدر بریتنی، و اندرو والت، وکیل او، موقتاً کفالت او را بر عهده گرفتند و قاضی با استناد به پیچیدگی وضعیت مالی او، اظهار داشت که «او مستعد افتادن به دام کلاهبرداری» است و اینگونه قیمومیت ۱۳ ساله پدر او شروع شد.