۰ نفر

تغییرات ۱۷ ساله همسر و دختر علی دایی غوغا کرد + عکس

۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶
کد خبر: 643715
تغییرات ۱۷ ساله همسر و دختر علی دایی غوغا کرد + عکس

دنیز، دختر علی دایی عکسی جدید همراه با مادرش منتشر کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دنیز، دختر علی دایی، متولد دهه هشتاد است و در ایران زندگی نمی کند. او به طور جدی حرفه رقص را دنبال می کند.  دختر علی دایی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد؛ به طوری که به دلیل فرهنگ و نوع پوششی که دارد هر از گاهی حواشی در رسانه ها به راه می افتد. 

چندی پیش دختر علی دایی به مناسب تولد 18 سالگی اش با انتشار عکسی قدیمی نوشته بود: امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که ١٨ سالم بشه و نشستم عکسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم

حالا او در پستی اینستاگرامی خود عکس جدید همراه با مادرش منتشر کرده است که گذر زمان تقریبا ۱۷ ساله را نشان می دهد. عکس های قدیمی تر از این مادر و دختر در ادامه نیز آمده است.

عکس های لاکچری همسر و دختر علی دایی

جشن تولد دختر علی دایی در کنار مادرش + عکس

زن علی دایی کیست؟

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است.

دایی و همسرش اردیبهشت ماه ۸۴ یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود.

شهریار فوتبال ایران یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود. علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می‌گوید: همسرم فرزند اول خانواده است.

همسر علی دایی

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه‌شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س) « آب» است.

خیلی‌ها فکر می‌کردن که مهریه همسرم سکه‌های زیادی است، به قول این جدیدی ها! … اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت‌ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

حرف های جدید علی دایی در مورد دنیز و حقیقت ازدواجش

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.