۰ نفر

شباهت چهره زیاد مهران غفوریان به مادرش + عکس

۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبر: 640610
شباهت چهره زیاد مهران غفوریان به مادرش + عکس

مهران غفوریان تولد مادرش را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهران غفوریان تولد مادرش را تبریک گفت اما شباهت جالب او به مادرش توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. پدر مهران غفوریان  سال ها افسر نیروی دریایی بوده و در سال ۱۳۷۲ فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

 مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که ۵ سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

عکس های تولد مادر مهران غفوریان

او با انتشار عکس های زیر تولد مادرش را تبریک گفت و نوشت: مامان قشنگم تولدت مبارک سلامت باشی و سایت بالای سرمون باشه دورت بگردم

شباهت چهره زیاد مهران غفوریان به مادرش + عکس

شباهت چهره زیاد مهران غفوریان به مادرش + عکس

مهران غفوریان و لاغری!

مهران غفوریان بازیگر، مجری و کارگردان شناخته شده کشورمان در قالب یک برنامه با فریدون جیرانی گفت‌وگو کرد. او در این مکالمه از کاهش وزن شدید خود گفت و باعث تعجب فریدون جیرانی شد. غفوریان درباره دلیل لاغری خود گفت به دلیل تعویض مفصل لگن مجبور به کاهش شدید وزن شده است. 

لاغر شدن مهران غفوریان آنقدر مورد علاقه همگان بود که کافی است این روزها جست و جوی کوتاهی در فضای مجازی داشته باشید و کلمه لاغری مهران غفوریان را سرچ کنید. آن موقع است با کلی مطلب مختلف از شایعه تا واقعیت روبه رو می‌شوید.

گویا پرسش‌هایی از این دست نیز از خود مهران غفوریان هم وجود داشته تا جایی که وقتی او در برنامه مجید صالحی حضور پیدا کرد، گفت: "من حدود ۵۳ کیلو وزن کردم ،خیلی ها از من می پرسند که آیا معده‌ات را کوچک کردی،آیا روده‌هایت درآوردی."

تصویری از کاهش وزن شدید مهران غفوریان

عکس بازیگران