۰ نفر

مهدی طارمی داماد شد؟ / پای عروس انگلیسی در میان است؟!

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۱
کد خبر: 639399
مهدی طارمی داماد شد؟ /  پای عروس انگلیسی در میان است؟!

شایعاتی درباره ازدواج مهدی طارمی در فضای مجازی به گوش می رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق ادعای کانال‌های زرد فضای مجازی، مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم پورتو است. فوتبالیست ایرانی در ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر به دنیا آمده است. تحصیلات دانشگاهی ندارد و بعد از به طور جدی وارد رشته فوتبال شده و فعالیتهای رسمی خود را آغاز کرده است. پدرش از فوتبالیست های حرفه ای قدیم بوده و یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

مهدی طارمی

رابطه با سحر قریشی

در آبان ۱۳۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما تایید نشد تا اینکه چند روز بعد عکس دونفره و آتیله ای این دو مشخص کرد با هم در ارتباط هستند نهایتا این دوستی و رفت و آمدها به نتیجه نرسید و این زوج از هم جدا شدند.

مهدی طارمی داماد شد؟ /  پای عروس انگلیسی در میان است

جالب است بدانید که مهدی طارمی با همسر سحرقریشی یعنی امیر تتلو نیز عکسی یادگاری دارد او در این باره در پاسخ به این سوالی که با اینکه می گویی دنبال حاشیه نیستی ولی با خواننده معروف زیرزمینی عکس انداختی، گفته است:  در این باره نمی خواهم صحبت کنم و چیز خاصی نبوده. یک اتفاق بود که تمام شد و شما هم درباره اش چیزی ننویسید.

مهدی طارمی داماد شد؟ /  پای عروس انگلیسی در میان است