۰ نفر

انتقاد متفاوت بازیگر معروف از بوسه عاشقانه نوید محمدزاده

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۸
کد خبر: 639375
انتقاد متفاوت بازیگر معروف از بوسه عاشقانه نوید محمدزاده

آناهیتا همتی به ماجرای بوسه عاشقانه نوید محمدزاده در کن واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  تصاویر بوسه نوید محمدزاده بازیگر مطرح ایرانی و همسرش فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی، روی فرش قرمز کن مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و انتقاداتی نیز به آن وارد شد. یکی از بازیگرانی که نسبت به بوسه عاشقانه نوید محمدزاده واکنش نشان داد آناهیتا همتی است. او با انتشار عکس زیر نشان داد که این اقدام در روزهایی که ایران عزادار جان باختگان متروپل است حرکت مناسبی نبوده است.

انتقاد متفاوت از بوسه عاشقانه نوید محمدزاده

انتقاد متفاوت بازیگر معروف از بوسه عاشقانه نوید محمدزاده

واکنش نوید محمدزاده به بوسه عاشقانه جشنواره کن

 در جریان نشست خبری این فیلم، نوید محمدزاده به سوال خبرنگاران در این مورد واکنش نشان داده و این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. نوید محمدزاده در مورد بوسه او و فرشته حسینی گفت: "درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم. در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم."

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت ، حیوانات و دوچرخه سواریست.

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی چطور بازیگر شد؟

در سال ۷۲ وقتی ۲۰ ساله بودم به اداره تئاتر رفتم و کلاس های بازیگری استاد هادی مرزبان را گذراندم ، اولین کارم هم تئاتر تنبور نواز خود آقای مرزبان بود بعد از چند کار تئاتر برای تست سریال «دبیرستان خضرا» به دفتر خواجویی کارگردان رفتم و قبول شدم با همین سریال سال ۱۳۷۳ وارد قاب تلویزیون شدم.

آناهیتا همتی