۰ نفر

شقایق دهقان در کنار مرد جوان زندگی اش

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸
کد خبر: 636081
شقایق دهقان در کنار مرد جوان زندگی اش

شقایق دهقان بازیگر محبوب سینما و تلویزیون تصویری جدید از پسرش نویان، را در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شقایق دهقان (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷/۲۳ فوریه ۱۹۷۹ گیسن، آلمان ) بازیگر و نویسنده ایرانی است. او همسر مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ کارهای نود شبی تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند. این زوج که چند سال پیش از هم جدا شده اند پسری به نام نویان قاسم خانی دارند. 

 پسر شقایق دهقان حالا برای خودش مردی شده و خیلی از مخاطبان او را مرد جوان زندگی خانم بازیگر میخوانند.

شقایق دهقان در توضیح این عکس نوشت:

سر به سر طومار زلفت شرح احوال من است

شقایق دهقان در کنار مرد جوان زندگی اش

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت.

شقایق دهقان

ازدواج و جدایی شقایق دهقان

او کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. در سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعهٔ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربهٔ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختهٔ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست. او در سال ۹۷ از مهراب قاسم خانی جدا شد.

شقایق دهقان

نقش ماندگار شقایق دهقان در ساختمان پزشکان

کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون پیدا میشود که خانم شیرزاد معروف سریال ساختمان پزشکان را نشناسد. پرستو شیرزاد منشی دکتر نیما افشار و هومن ملکی در ساختمان پزشکان بود که به دلیل ویژگی های خاص این کاراکتر حسابی در میان مردم به محبوبیت رسید و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین نقش های شقایق دهقان است.

شقایق دهقان

فرزندان شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

شقایق دهقان