۰ نفر

مدیری گریه خانم بازیگر را درآورد؛ بازیگر زن به اشتباهش اقرار کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 635765

مدیری گریه خانم بازیگر را درآورد؛ بازیگر زن به اشتباهش اقرار کرد

حضور الیکا عبدالرزاقی به عنوان مهمان در برنامه دورهمی جنجالی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،   الیکا عبدالرزاقی شب گذشته با دوستانش مهمان برنامه دورهمی بود. او قبل از شرکت در مسابقه دورهمی در پشت صحنه عنوان کرده بود که از بازوی متحرک 360 درجه نمی ترسد و صدایش در نخواهد آمد اما بعد از سوار شدن بر روی بازوی متحرک جیغ های وحشتناک او فضای برنامه را پر کرد و به قول آقای مدیری صدای خانم بازیگر تا شهرک غرب رفت، ترس عجیب الیکا عبدالرزاقی از بازوی رباتیک تا جایی پیش رفت که اشک او را درآورد و الیکا عبدالرزاقی به اقرار به اشتباه خود وادار کرد.

مدیری گریه خانم بازیگر را درآورد؛ بازیگر زن به اشتباهش اقرار کرد

 دورهمی کپی یک مسابقه خارجی است!

مهران مدیری، در اولین قسمت از فصل پنجم دورهمی اعلام کرد؛ این فصل کپی یک مسابقه خارجی است.

مدیری در این باره گفت: “هر برنامه‌ای مثل تاک ‌شو، مسابقه، استعدادیابی و همه برنامه‌های این چنینی یک اصل دارند و بقیه کپی‌اند. یعنی یک کشوری یک اصل می‌سازد و بقیه کشورها از روی آن کپی می‌کنند. این برنامه هم جزء به جزء کپی است! یعنی دو مرحله دارد؛ مرحله دایره و ربات. سعی کردیم خیلی خوب کپی کنیم و کپی درجه یک کنیم. این خودش مهم است چرا که کپی هم باید کپی درجه یک باشد که ما سعی کردیم، این کار را بکنیم”.

گفتنی است؛ بخش اول این مسابقه، یک مسابقه اطلاعات عمومی ساده شبیه سایر برنامه‌های اطلاعات عمومی معمول است؛ اما بخش دوم که بخش ربات نامیده می‌شود برداشتی از مجموعه مسابقه سامورایی ذهنی (Mental Samurai) ساخته شبکه FOX است.

این مسابقه که راب لو، بازیگر سریال بال غربی اجرای آن را برعهده دارد، از مارچ ۲۰۱۹ در این شبکه پخش شده و پخش فصل دومش به دلیل شیوع کرونا به می سال ۲۰۲۱ موکول شده است. در تفاوت با دورهمی، سامورایی ذهنی بیشتر بر توانایی و قدرت‌های ذهن مثل حافظه، قدرت حل مسئله و دانش متمرکز است ولی فصل جدید دورهمی، تمرکز خود را روی مسائل فرهنگی و ادبی گذاشته است.

مدیری گریه خانم بازیگر را درآورد؛ بازیگر زن به اشتباهش اقرار کرد

همچنین نسخه بین‌المللی این مجموعه هم در ۵ کشور ساخته و پخش شده است از جمله نسخه اماراتی که در شبکه دبی تی‌وی پخش می‌شود و علاوه بر این دو نسخه، نسخه‌هایی در شیلی، کلمبیا، فنلاند و پرتغال هم از این برنامه ساخته شده است.