۰ نفر

تغییر چهره الهام چرخنده / دلیل لاغری شدید الهام چرخنده چیست؟

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۲۲
کد خبر: 635143
تغییر چهره الهام چرخنده / دلیل لاغری شدید الهام چرخنده چیست؟

الهام چرخنده با انتشار عکسی از خود دلیل لاغری‌اش را عمل کیسه صفرا عنوان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، الهام چرخنده در ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان  متولد شد. الهام چرخنده در شهریور ماه ۱۳۹۶ ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است. او به تازگی پست اینستاگرامی خود عکسی همراه با پسرانش در شاه عبدالعظیم منتشر کرده بود که نشان می دهد به ایران بازگشته است.

الهام چرخنده با انتشار عکسی از خود دلیل لاغری‌اش را عمل کیسه صفرا عنوان کرد.

لاغری الهام چرخنده

الهام چرخنده با پسرانش به ایران بازگشت

الهام چرخنده و پسرانش به ایران بازگشتند + عکس

 

 

بیوگرافی الهام چرخنده

این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی و سال ۱۳۷۵، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

 
 

الهام چرخنده سه بار ازدواج کرد

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است.  الهام چرخنده برای دومین بار در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد. الهام چرخنده در سال ۱۳۹۲ اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال ۹۲ از شبکه ۳ پخش می شد، همبازی بودند.

الهام چرخنده

الهام چرخنده

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟

الهام چرخنده در شهریور ماه ۱۳۹۶ ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده

الهام چرخنده چادری شد

الهام چرخنده در نوروز سال ۱۳۹۳ با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.