۰ نفر

چهره شبنم قلی خانی وقتی بازیگر نبود / او چه شکلی بود؟

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۵۸
کد خبر: 634659
چهره شبنم قلی خانی وقتی بازیگر نبود / او چه شکلی بود؟

شبنم قلی خانی عکسی از کودکی خود منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  شبنم قلی خانی عکسی از  دوران کودکی خود منتشر کرد.

او  در این پست اینستاگرامی خود که به مناسبت روز جهانی مادر منتشر کرده است، نوشت: دختران از کودکی مادرند مادر تمام عروسک های جهام

شبنم قلی خانی وقتی بازیگر نبود / او چه شکلی بود؟

 

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید.

 پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال ۲۱۱۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت.

ماجرای ازدواج شبنم قلی خانی

او درباره ازدواجش گفته است: خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند. زمانی که در دانشگاه قبول شدم. برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند. خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند. آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال ۸۶ با هم ازدواج کردیم.

فکر می کنم بهترین و عجیب ترین حس دنیا، مادر شدن است. مادر بودن یک حس طبیعی است که برای هر آدم سالمی وجود دارد چون به نوعی حس امتداد حیات و زندگی است. اینکه یک موجود را در درون خودت پرورش دهی و بعد هم برای او مادری کنی، حس بسیار لطیف، زیبا و دوست داشتنی است. برای تجربه این حس زیبا، باید همه شرایط فراهم باشد. با توجه به اینکه ما اینجا تنها هستیم و از خانواده هایمان دوریم، این اتفاق یک مقدار نگران کننده است.