۰ نفر

قاب عاشقانه جدید از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۱
کد خبر: 631246
قاب عاشقانه جدید از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده با انتشار پستی جدید تولد همسرش را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی در کنار همسرش سالروز تولد او را اینگونه عاشقانه تبریک گفت و نوشت: تو هدیه خدایی / کنار تو آدم بهتریم،ازت ممنونم / با تو عاشق زندگی شدم،به تو مدیونم

تو فقط باش، من در خدمتم / تولدت مبارک عزیزِ من، خودِ من / دوست دارم فرشته خوشبختی زندگی من / قدردانم،قدردانم،قدردانم / فقط می‌تونم بگم خداروشکر

قاب عاشقانه جدید از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده از کجا شروع شد؟

نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.
نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

5