۰ نفر

پشت پرده ویدیوی جنجالی رضا رویگری در کهریزک

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبر: 631201
پشت پرده ویدیوی جنجالی رضا رویگری در کهریزک

ساعتی قبل گزارشی از آخرین وضعیت رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک منتشر شد که در آن به حضورِ نماینده وزارت ارشاد و پیگیری سازمان سینمایی اشاره شد و البته انتقاداتی که کماکان به عدم مسئولیت‌پذیری خانه سینما وجود دارد هم پرداخته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیگیری‌ها نشان می‌دهد رضا رویگری چون در مضیقه مالی بوده و همسرش توانایی جابه‌جایی و نگهداری او را نداشته به‌تازگی در بخش شکوفه آسایشگاه سالمندان کهریزک بستری شده است، از طرفی به‌درخواست خانواده‌اش گوشی او گرفته شده است.

 بنا به اظهار نظر همسر رضا رویگری، پیش از اینکه ایشان در کهریزک نگهداری شوند در بیمارستان بستری بود که پزشکان توصیه کردند ایشان باید در مرکزی که امکانات توانبخشی و فیزیوتراپی در آنجا وجود دارد، اسکان داده شوند و بنا به مقتضیات و شرایط خانوادگی و اجتماعی ایشان، از کهریزک درخواست شده که کمک و همراهی کنند و آسایشگاه با این خانواده همراهی کردند و طی یک هفته گذشته این کار صورت گرفت.

رضا رویگری: مرا در خانه سالمندان رها کردند! + فیلم

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درخصوص محدودیت‌های عیادت و ملاقات با این بازیگر اظهار کرد: این محدودیت‌های عیادت و ملاقات فقط از سوی مجموعه کهریزک به این دلیل لحاظ شده است که ما در پی دو سال وجود کرونا، محدودیت‌های خاصی برای عیادت‌ها پیش‌بینی کردیم و همان محدودیت‌ها موجب کنترل خاص و ویژه کهریزک شد تا آسیب کمتری به سالمندان و معلولان وارد شود. در این رابطه نیز اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد.

از شبِ گذشته ویدئویی توجه بسیاری را جلب کرده است، رضا رویگری خیلی نگران‌کننده و تکان‌دهنده از حضورش در آسایشگاه سالمندان کهریزک خبر می‌دهد.

رویگری در این ویدئو می‌ گوید: «سلام به مردم و طرفداران عزیز. من رضا رویگری هستم و از خانه سالمندان کهریزک با شما صحبت می‌ کنم. بعد از شصت سال کار، مرا انداخته اند اینجا. نه تلفنی دارم و نه کارت بانکی. نه می‌ توانم برای کارم به کسی زنگ بزنم و نه کسی می‌ تواند به من زنگ بزند. ممنوع‌ الملاقات هم هستم. از همه حلالیت می‌ طلبم، اگر کار بدی کردم من را ببخشید. این‌ جا برای من مثل زندان می‌ ماند. اگر آن طرفداران خوبم که می‌ دانم کم هم نیستند به من کمک کنند، ممنون می‌ شوم.»